Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@07:23:37 GMT

میزان بارش برف و باران در فارس

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۸۹۲۶۵

میزان بارش برف و باران در فارس

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ جامع مدیرکل هواشناسی فارس اظهار کرد: بیشترین میزان بارندگی در این سامانه تا ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه امروز در بوانات با ۱۶ میلی متر، اقلید ۱۴ میلی متر، صفاشهر هشت میلی متر، نیریز ۸ میلی متر و شهرک گلستان شیراز با هفت و نیم میلی متر باران ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: همچنین در آباده ۴ و ۲ دهم، اردکان ۴ و ۳ دهم، ارسنجان ۳ و یک دهم، استهبان ۵، ایزدخواست ۵ دهم، بوانات یک و یک دهم، تخت جمشید ۴ دهم، داراب یک و ۳ دهم، درود زن ۶ دهم، زرقان ۳ و ۶ دهم، سروستان ۴ دهم، زرین دست ۴ دهم، صفاشهر ۷ و ۹ دهم، فسا ۲ و ۳ دهم، کازرون ۵ و دو دهم، نورآباد ۲ و ۸ دهم و نی ریز ۸ میلی متر باران باریده است.

مدیرکل هواشناسی فارس، میزان بارش در شیراز را ۵ و ۹ دهم میلی متر اعلام کرد و گفت: با فعالیت این سامانه میزان بارش برف در آباده ۲ سانتی متر، اقلید ۲۱ سانتی متر، بوانات هشت سانتی متر و صفاشهر هشت و نیم سانتی متر ثبت شده است.

این سامانه بارشی که از شنبه شب وارد فارس شده تا فردا به طور پراکنده در استان فعال است.

انتهای پیام/ن

سهم فارس از بارش باران تا صبح امروز

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۹۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیشترین میزان بارندگی در ایستگاه کشاورزی اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، مدیر کل هواشناسی خوزستان درخصوص مجموع بارش ۲۴ ساعته ایستگاه‌های باران سنجی در استان گفت: میزان بارش باران در ایستگاه کشاورزی اهواز ۴۵ میلیمتر ثبت شده است.

محمد سبزه زاری افزود: در ایستگاههای دزپارت دهدز۴۴.۷ ، ایذه ۴۱ ، بستان ۳۷.۷ ، شوشتر ۳۳.۴، اهواز ۳۳.۳،شوش ۲۸.۹ ، لالی ۲۸.۲ ، دزفول صفی آباد ۲۷.۷ ، مسجد سلیمان ۲۱.۲ و  رامهرمز ۲۰.۹ میلیمتر بارندگی ثبت شده است.

وی گفت : میزان بارندگی در شهرهای  گتوند ۱۶.۷ ، اندیمشک) حسینیه ۱۴.۳ ، آغاجاری ۹.۳ ، بهبهان ۸.۱ ، شادگان ۶ ، امیدیه ۳.۷، بندر ماهشهر ۰.۶  هندیجان ۰.۴ وآبادان ۰ میلیمتر به ثبت رسیده است . 

دیگر خبرها

  • بارش سامانه ۱۰ میلی متری باران تا ساعت ۹:۳۰ دقیقه در آبادان
  • جزئیات بارندگی‌ها در لرستان/ بیشترین بارش‌ها در نورآباد ثبت شد
  • بارش باران بیشتر از دوبرابرمتوسط سالیانه درجنوب سیستان وبلوچستان
  • گیلانی‌ها با بارش باران به استقبال نوروز ۱۴۰۳ می‌روند
  • برف و باران در راه آذربایجان‌غربی است
  • ایذه و دهدز پربارش‌ترین نقاط خوزستان
  • پیش‌بینی بارش ۲۰۰ میلی‌متر باران در لرستان
  • پیش‌بینی بارش۲۰۰ میلی‌متر باران در لرستان
  • ثبت بیشترین میزان بارندگی در ایستگاه کشاورزی اهواز
  • بارش باران برای نوار غربی دامنه‌های البرز