Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال خشکسالی‌های پی‌درپی، مردم مومن و خداجوی شهرستان قاین نماز استسقاء به پا داشتند و از خداوند متعال طلب نزول باران کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسیم قائن ، به دنبال خشکسالی‌های پی‌درپی، مردم مومن و خداجوی شهرستان قاین  نماز استسقاء به پا داشتند و از خداوند متعال طلب نزول باران کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرستان قاینات چند سالی است که دچار بحران خشکسالی، کاهش شدید نزولات آسمانی و کاهش سفره‌های آب زیر‌زمینی شده است.

در این راستا مردم مومن و خداجوی این شهرستان،مسیر مسجد جامع تا میدان ابوالمفاخر را پیاده پیمودند وسپس  نماز طلب باران را به امامت آیت الله اصفهانی امام جمعه سابق شهر  اقامه و با دعا و مناجات، از خداوند طلب نزول رحمت الهی کردند.

اهالی ابولخیری قاین ،نیز برای طلب باران الهی با پخت بلغور از نمازگذاران پذیرایی کردند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۹۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بنا بر اعلام روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان یزد: حجت الاسلام موسوی، مدیر ستاد اقامه نماز استان از سازندگان پویانمایی با تقدیم لوح و هدیه‌ای به رسم یادگار، تقدیر و تشکر بعمل آورد.   این پویانمایی به کاگردانی مهسا زینی و حمید نخعی، انیماتوری و طراحی حمید نخعی و نویسندگی سید محمد جواد صداقت کشفی ساخته شده است و توانست رتبه شایسته تقدیر ویژه را در جشنواره فجر تا فجر را از آن خود کند.   این پویا نمایی ایثار و از خود گذشتگی فرزند شهید مدافع حرمی را روایت می‌کند که بعد از شهادت پدر خود برای کمک به یک نیازمند فرشی با دستان خود بافته و آن را به فروش می‌رساند.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • آبراهه‌های چند صدساله خراسان‌شمالی تشنه برف و باران
  • (ویدئو) اقامه نماز یک دانشجوی بازداشت شده با دستبند
  • آیت‌الله جاودان: با مراقبه و محاسبه اعمال به رحمت الهی می‌رسیم
  • عرضه «صفات الهی» در کتابفروشی‌ها
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • بارش رحمت الهی در صحن و سرای پربرکت رضوی
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • روستای رقه میزبان بارش رحمت الهی شد + فیلم