Web Analytics Made Easy - Statcounter

انسیه شاه حسینی کارگردان سینما در پی تغییر مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس گفت: بنده معتقدم انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس باید روز به روز بیشتر تقویت شود و اگر اقدامی مبنی بر زیرمجموعه شدن و محو شدن فعالیت های آن صورت بگیرد اندک روزنه و کورسوی امید سینماگران دغدغه مند نسبت به انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از بین می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارگردان فیلم سینمایی «شب به خیر فرمانده» افزود: انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس آخرین خاکریز دلسوزان و دغدغه مندان سینمای ارزشی و استراتژیک است و من زمانی که زمزمه خبر انحلال و یا ادغام انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس را شنیدم نتوانستم آن را باور کنم و در بهت و شوک بودم و خوشحالم که این اتفاق ناشایست عملی نشد؛ انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس همه امید ما است، آخرین سنگر ما است، آخرین مأمن و پناه ما است و اگر این نهاد از بین برود ما دیگر هیچ امیدی برای ادامه فعالیت در سینمای ارزشی را نداریم.

وی ادامه داد: ما مرهون و مدیون دفاع مقدس هستیم و نباید بگذاریم تصمیمات لحظه ای و خلق الساعه باعث شود تشکیلات مهم و ارزشمندی همچون انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس فعالیت شان کمرنگ شود تا دیگر دستگاه ها و نهادها را بزرگ کنیم. ما باید همواره درصدد آن باشیم تا تولید و پخش فیلم های مرتبط با انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را افزایش دهیم نه اینکه با انجام چنین کارهایی همان اندک اعتبار این گونه مهم سینمایی را نیز از بین ببریم.

شاه حسینی خاطرنشان کرد: ما باید برای جامعه و به خصوص نسل جوان که در معرض تهاجم فرهنگی بیگانگان قرار دارد خوراک مناسب فرهنگی تهیه کنیم و قطعاً تولیداتی که در انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس صورت می گرفت می توانست جزو این خوراک های مناسب فرهنگی برای یکایک مردم کشور و حتی سایر مردم در کشورهای مختلف دنیا باشد.

این سینماگر در خاتمه این گفتگو متذکر شد: اگر در کشور ما انقلاب اسلامی به وقوع پیوست و اگر ما طی هشت سال دفاع مقدس شهدای زیادی را دیدیم که با دل و جان برای حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی جان خود را از دست دادند به خاطر روحیه استکبارستیزی آن ها بود و وظیفه تمامی مسئولان و دستگاه های فرهنگی کشور است که به این موضوعات پرداخت جدی داشته باشند و اتفاقاً از تشکیلات و دستگاه ها و نهادهایی همچون انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس که می توانند در این راستا نقش مهمی ایفا نمایند حمایت جدی داشته باشند.

منبع:سینماپرس

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۹۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ فیلم کوتاه داستانی در مهاباد تولید شد

رحیم بایزیدی رئیس انجمن سینمای جوان مهاباد گفت: فیلم کوتاه داستانی خون به نویسندگی و کارگردانی انور محمودی‌آذر، فیلم خانه من به نویسندگی و کارگردانی یاسین تپه قادرآبادی و فیلم تروما به نویسندگی و کارگردانی شرمین سلطانیان آماده نمایش شده است.

وی اضافه کرد: فیلم خون روایت مردی ۳۰ ساله به دلایل شخصی همسر خود را به قتل رسانده است و هنوزم در توهم زندگی با اوست.

بایزیدی افزود: فیلم خانه من کودکی قصد ساختن خانه‌ای برای عروسکش دارد که در ساختن خانه با مشکلاتی مواجه می‌شود.

رئیس انجمن سینمای جوان مهاباد ادامه داد: و فیلم کوتاه داستانی تروما بیانگر موضوعی است که مادری که دارای دو فرزند است به دلیل مشغله‌های فراوان یکی از کودک خود را در ماشین جا گذاشته و او برای پیدان کردن کودک گم شده اقدام می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • ۳ فیلم کوتاه داستانی در مهاباد تولید شد
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است