Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-01@04:26:41 GMT

مبلغ رضایت نامه مانع انتقال طارمی به الغرافه

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۸۹۳۸۳

مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس طبق ادعای رسانه های قطری امروز برای انجام تست پزشکی و عقد قرارداد با باشگاه الغرافه قطر راهی این کشور می شود اما این بازیکن باید حدود ۲/۵ میلیارد تومان برای صدور رضایت نامه اش به باشگاه پرسپولیس پرداخت کند تا بتواند به تیم قطری بپیوندد.
 
جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن تایید این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: باشگاه حق و حقوقی نسبت به انتقال طارمی به تیم قطری دارد و مبلغ صدور رضایت نامه این بازیکن را باید تیم قطری پرداخت کند تا بتواند او را به خدمت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: من هم شنیدم که طارمی امروز برای عقد قرارداد با باشگاه الغرافه به قطر سفر می کند اما او قبل از پیوستن به تیم قطری باید رضایت باشگاه را جلب کند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: حضور طارمی در لیگ قطر می تواند به رشد و پیشرفت این بازیکن کمک زیادی کند. امیدوارم اگر این بازیکن به لیگ قطر پیوست در آنجا موفق شود.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۹۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، باشگاه پرسپولیس پس از تفاهم اولیه شفاهی رضا درویش مدیرعامل با اوسمار ویه‌را سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت در حال تنظیم قرارداد جدید برای تمدید است.

بیشتر بخوانید: ۲ بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس

از این رو درویش با ارسال این قرارداد به واحد حقوقی خواستار بررسی آنها و همچنین تعیین مبلغ قابل توجیه برای حفظ مرد برزیلی شده است. طبق توافق باشگاه پرسپولیس و اوسمار ویه‌را، پس از انتخاب این مربی به‌عنوان سرمربی جدید سرخپوشان، یک متمم جدید به قرارداد او اضافه شد که طی آن مبلغ پایه قرارداد ۱۶۰ هزار دلاری اوسمار بدون تغییر باقی ماند، اما آپشن‌های جدیدی به قرارداد این مربی برزیلی اضافه شده است.

بر اساس این آپشن‌ها در صورت قهرمانی پرسپولیس در هر یک از جام‌ها مبلغ ۴۰ هزار دلار، برای هر برد بیرون از خانه هزار دلار و برای هر برد خانگی ۵۰۰ دلار به‌عنوان پاداش به اوسمار ویه را تعلق خواهد گرفت.

حالا باشگاه پرسپولیس در نظر دارد کمتر از ۳۰۰ هزار دلار برای فصل آینده در اختیار ویه‌را قرار دهد اما ویه‌را بعید است با این رقم موفقت کند و پیش بینی ۵۰۰ هزار دلاری بابت ادامه حضورش در تیم را دارد.

حال باید منتظر ماند و دید آیا پرسپولیس بدون هیچ ملاحظه‌ای قرارداد مربی برزیلی را تمدید می‌کند یا در اجرای ان تعلل کرده و منتظر نتیجه او در باقیمانده بازی‌های فصل جاری لیگ برتر خواهد بود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1228979 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار
  • مانع بزرگ برای حضور بیرانوند مقابل سپاهان
  • انتقال ۲۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به بانک ملت
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • ممنوعیت نقل و انتقال واحدهای طرح نهصمت ملی مسکن 
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • عکس | مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی