Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - ایرنا - شهردار سنندج با بیان اینکه پرداخت بدهی دستگاه های دولتی به شهرداری نقش مهمی در خدمات رسانی بهتر به شهروندان دارد، گفت: نیاز به همکاری دیوان محاسبات در وصول مطالبات داریم.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شهرداری سنندج، حشمت الله صیدی روز دوشنبه در دیدار مدیرکل دیوان محاسبات کردستان با بیان اینکه اغلب شهرداری‌های کشور بدلیل نبود درآمد پایدار و رکود بخش ساخت‌ و ساز با مشکل مالی روبه‌رو هستند، اظهار کرد: شهرداری سنندج به برخی ادارات و همچنین برخی پیمانکاران بدهکار است و از طرفی از تعدادی دستگاه‌های دولتی نیز طلب دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در صورتی که دستگاه‌های دولتی با تعامل و همکاری لازم بتوانند طلب خود را به شهرداری پرداخت کنند این نهاد هم می‌تواند در خدمات‌رسانی شایسته به شهروندان و همچنین پرداخت برخی از دیون خود اقدام کند.
شهردار سنندج اضافه کرد: دیوان محاسبات به‌عنوان نهادی که بر تمامی فرآیند مالی دستگاه‌های دولتی که به نحوی از بودجه کشور استفاده می‌کنند نظارت دارد می‌تواند در وصول مطالبات شهرداری نقش مهمی ایفا کند.
صیدی یادآور شد: برای تحقق وصول مطالبات از دستگاه‌های دولتی این شهرداری آمادگی هرگونه همکاری و تعامل با دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی را دارد.
وی ابراز امیدواری کرد با حمایت استاندار، پیگیری دستگاه‌های نظارتی و همکاری تمامی دستگاه‌ها بتوانیم نسبت به وصول مطالبات شهرداری اقدام و در رفع مشکلات و معضلات سطح شهر گام‌های مؤثری برداریم.
مدیرکل دیوان محاسبات استان کردستان نیز گفت: این نهاد به ‌عنوان دستگاهی که وظیفه حسابرسی اعتبارات دستگاه ‌های دولتی را بر عهده دارد آماده همکاری در زمینه رفع مشکلات مالی شهرداری‌ها است.
مراد محمدی افزود: با توجه به تاکید استاندار کردستان مبنی بر پرداخت بدهی های دستگاه‌های دولتی به شهرداری، این نهاد نیز پیگیری های لازم را در زمینه وصول مطالبات انجام می دهد.
شهر سنندج مرکز استان کردستان با جمعیتی حدود 500 هزار نفر با سه منطقه شهرداری، یک ناحیه شهری و سه ناحیه منفصل شهری اداره می شود.
دریافت و تنظیم: افسانه گلباغی**انتشار: مجید سلیمانی
7348/9102

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۹۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ۲۴ ساعته سازمان خدمات موتوری اصفهان در حوادث شهری

سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با اشاره به تلاش ۲۴ ساعته این سازمان در حوادث شهری گفت: روزهای گذشته و در پی بارش‌های شدید، ماشین‌آلات سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان به‌منظور دفع آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی معابر بزرگراه‌ها و زیر گذرها به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت شهروندان بوده است.

هادی اسحاقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان به‌عنوان یکی از بازوهای خدمات شهری همواره در بحران‌های طبیعی یاری‌رسان شهروندان بوده است.

وی افزود: روزهای گذشته و در پی بارش‌های شدید، ماشین‌آلات سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان به‌منظور دفع آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی معابر بزرگراه‌ها و زیر گذرها به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت شهروندان بوده است.

سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان ادامه داد: در همین راستا تعداد چهار دستگاه لودر چهار دستگاه جرثقیل، ۲۰ دستگاه تانکر، دو دستگاه خودمکنده، ۲۰ دستگاه کامیون، ۵ دستگاه بیل‌بکو و یک دستگاه بیل ۹۱۲ به‌منظور رفع آب‌گرفتگی زیرگذر شهر رویاها، سیل بند سپاهان شهر، پل زندان، فلکه قوچانی، زیرگذر خیابان جی، اتوبان شهید آقابابایی و دیگر معابر شهری مشغول به‌کار بوده‌اند.

کد خبر 750803

دیگر خبرها

  • تماس ۱۵۰۰ شهروند سنندجی با سامانه ۱۳۷ شهرداری
  • قانون‌مداری و اخلاق‌مداری ۲ رویکرد مهم در ارایه خدمت به مردم است
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • تلاش ۲۴ ساعته سازمان خدمات موتوری اصفهان در حوادث شهری
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی با آرای مراجع قضایی
  • وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه شهر سنندج ساماندهی می‌شوند
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران