Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوروش بهادری دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ارتفاع اینورژن امروز صبح در اهواز340 متر گزارش شده که نسبت به روز گذشته با 165 متر، میزان آلودگی هوا کاهش یافته است(هرچه ارتفاع اینورژن کمتر میزان آلودگی بیشتر است).
وارونگی دما یا اینورژن به پدیده ای گفته می شود که در آن برخلاف حالت طبیعی با افزایش ارتفاع دما نیز زیاد می شود و در این شرایط درجه حرارت لایه های پایینی جو کمتر از لایه های فوقانی است؛ در شهرهای بزرگ وارونگی دما باعث آلودگی هوا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امروز پدیده وزش باد با سرعت 50 کیلومتر در نواحی شمالی استان مانند ایذه گزارش شده اما خسارتی اعلام نشده است.
بهادری ادامه داد: شب گذشته بارش برف ارتفاعات تاراز، گردنه چری، امام زاده عبدالله و صیدون را سفید پوش کرده است و میزان بارش باران در تاراز 8.5 میلی متر گزارش شده است.
مدیر کل هواشناسی خوزستان بیان کرد: در 24 ساعت گذشته بستان با 23 و دهدز با صفر درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان گزارش شده و تغییرات دمایی هوای اهواز بین 22 و 9 درجه سانتیگراد در نوسان است.
وی اظهار کرد: حداقل تا هفت روز آینده پدیده خاصی در استان پیش بینی نمی شود.
3004/6002
خبرنگار: خاطره غفاری**انتشار: کبری آقازری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۹۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارش باران در ۷۲ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد

میزان بارش باران در ۷۲ ساعت گذشته خراسان جنوبی از سوی اداره کل هواشناسی این استان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی، میزان بارندگی ایستگاه‌های هواشناسی در استان خراسان‌جنوبی اعلام شد.

بنابراین گزارش، بیرجند ۲۳ میلی‌متر، قائن ۲۶ میلی‌متر، سربیشه ۴۰ میلی‌متر، طبس ۱۱ میلی‌متر، حاجی‌آباد زیرکوه ۲۲ میلی‌متر و خوسف ۲۶ میلی‌متر اعلام شد.

همچنین در محمد شهر ۴۱ میلی‌متر، فردوس ۱۴ میلی‌متر، عشق آباد ۲۰ میلی‌متر، سرایان ۱۷ میلی‌متر، زهان ۲۷ میلی‌متر باران بارید.

به گزارش ایمنا، شهرستان بیرجند، قاین، خوسف، سربیشه و زهان بیشترین بارش را طی ۷۲ ساعت گذشته داشتند.

سامانه بارشی که از پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت تا عصر شنبه پانزدهم اردیبهشت در استان خراسان‌جنوبی فعال بود، باعث خسارت‌های زیادی به راه‌های مواصلاتی و باغات و منازل برخی شهرهای استان خراسان‌جنوبی شد که نیروهای امدادی و راهداری درحال رفع مشکل و بازگشایی معابر هستند.

کد خبر 750762

دیگر خبرها

  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • لحظه به لحظه با بورس / کاهش هزار و ۶۱۹ واحدی شاخص کل
  • کاهش هزار و ۶۱۹ واحدی شاخص کل بورس
  • کم بارشی کماکان گریبانگیر ۱۱ استان
  • موج بارش دوباره از فردا در استان همدان
  • میزان بارش باران در ۷۲ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • ورود سامانه بارشی جدید به جو استان کرمانشاه
  • بهترین روش برای تمیز کردن محیط‌های تجاری
  • ثبت بیشترین میزان بارندگی استان خوزستان در حسینیه اندیمشک