Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی مازندران گفت: جنبش دانشجویی انقلابی همواره مطالبات پاک مردمی که هدفش بهبود وضعیت معیشتی مردم بوده، حمایت نموده و اقدام اغتشاشگران را محکوم می نماید.

محمدرضا فتحی مظلوم دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی مازندران در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص اعتراض مردم به مشکلات اقتصادی و اغتشاشات اخیرگفت: مدتی است شاهد مطالبات پاک مردم در سراسر کشور هستیم که این امر ثمره توجه کافی و وافی نداشتن مسئولین به وضعیت معیشتی مردم می‌باشد که رسانه‌ها و عوامل ضدانقلاب به سراغ گرفتن ماهی از آب گل‌آلود در میان این مطالبات به حق مردمی رفتند و موجب اغتشاش و ناامنی در کشور شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی مازندران با اشاره به سخنان امام علی (ع) تصریح کرد: امام علی (ع) می‌فرماید: "در فتنه همچون شتر بچه باشید، او را نه پشتى است که سوارش شوند، و نه پستانى که شیرش دوشند"؛ ملت ما با درنظر گرفتن مُرّ قانون و شریعت الهی باید به مطالبه بپردازند و از هرگونه اغتشاش، که بی شک خسارت محض را به دنبال دارد و امنیت کشور را به خطر می‌اندازد دوری نمایند محمد رضا فتحی مظلوم بیان کرد: جنبش دانشجویی انقلابی همواره از ماهیت مطالبات پاک مردمی که هدفش بهبود وضعیت معیشتی مردم بوده، حمایت نموده و اقدام اغتشاشگران را محکوم می‌نماید.   این فعال دانشجویی خاطر نشان کرد: ملت غیور و انقلابی ایران همواره در پایبندی به انقلاب اسلامی ثابت قدم بوده و باا حماسه حضورشان در برابر اغتشاشات صورت گرفته باری دیگر نائب بر حق امام زمان (عج)، امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را یاری نمودند و منویات روشن ایشان را سرلوحه کار خود قرار دادند.   وی در خاتمه افزود: بنده بعنوان عضوی کوچک از بدنه جنبش دانشجویی از رئیس جمهوری و همه دولتمردان می‌خواهمم تمام توان خود را جهت حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به کارگیرند و از مجلس شورای اسلامی خواستارم در بودجه ۹۷ توجه ویژه‌ای به مشکلات مردم داشته باشند و اجازه ندهند دشمنان قسم خورده انقلاب از مشکلات اقتصادی مردم سواستفاده نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۸۹۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: در آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم

آفتاب‌‌نیوز :

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، دقایقی پیش با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. ️

این برنامه، از جمله دیدار‌های سالانه رهبر انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

مهم‌ترین محور بیانات رهبر انقلاب در این دیدار به شرح دیل است:

* تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی کشور به اهمیت تعلیم و تربیت و اهمیت معلم است. مشکل بسیاری از مسائل ما ناشی از افکار عمومی است.

اگر افکار عمومی نسبت به یک قضیه توجیه شوند و توجه پیدا کنند، انجام آن کار آسان‌تر خواهد شد.

ما اکنون در مسئله آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم؛ اگر افکار عمومی نسبت به این مسئله حساس شود، معلم را بشناسد و قدر معلم را بداند، در همه این مشکلات اثر خواهد گذاشت؛ ما این را می‌خواهیم.

بنده صریحاً وظیفه عمومی را برای تشکر از معلمین عرض می‌کنم برای اینکه افکار عمومی توجه به این مسئله پیدا کنند. هرچه شغل معلمی محترم‌تر باشد جاذبه او بیشتر خواهد شد

- مساله غزه، امروز مساله اول دنیاست. در سطح بین‌المللی هر کار هم که می‌کنند صهیونیست‌ها و پیشتیبانان آمریکایی و اروپایی‌شان که مساله غزه را از دستور کار افکار عمومی دنیا خارج کنند، نمی‌توانند. خب نگاه کنید به این دانشگاه‌های آمریکا؛ هر روز - امروز باز در خبر‌ها می‌خواندم چند دانشگاه دیگر اضافه شدند - در استرالیا، در اروپا، کشور‌های مختلف اروپایی، یعنی ملت‌ها نسبت به مساله غزه حساسند. مساله اول دنیاست این مساله. نباید بگذاریم این مساله از نگاه عمومی بین‌المللیِ مردم دنیا خارج بشود، از این «مساله اول» بودن خارج بشود، باید فشار روی رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند. 

- نحوه رفتار آمریکا در مساله غزه اثبات حقانیت موضع ایران در بی‌اعتمادی به آمریکا است.

- فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد. عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هیچ‌گاه مشکل غرب آسیا را حل نخواهد کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • دغدغه‌ام حل مسایل معیشتی و پیگیری منافع ملی و مطالبات مردم است
  • اولویت اول مجلس دوازدهم رفع مشکلات معیشتی مردم باشد
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • تعیین فرصت ۶ ماهه برای پرداخت حق سهم شهرداری از اراضی الحاقی
  • مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین دغدغه مردم است
  • رهبر انقلاب: در آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم
  • مراقب پیامکهای جعلی یارانه کمک معیشتی باشید
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • چرا ایران تحریم‌ناپذیر است؟