Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خوزستان، محمدعلی خلیلی افزود: دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری "طلوع پرواز اهواز"، "آسمان پرخاطره پارسیان" و "مسافر آسمان اهواز" با دریافت مجوز بند "ب" از سوی اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان به صورت رسمی فعالیت خود را در شهرستان اهواز آغاز کردند و دفاتر "میچکاگشت" و "شهبازگشت شادگان" به ترتیب در شهرستان‎های دزفول و شادگان نیز با دریافت همین مجوز، به جمع دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری موجود استان اضافه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این‎که مجوز فعالیت این پنج دفتر در بازه زمانی ابتدای آبان‎ماه تا پایان آذرماه 96 صادر شده است پیش‎بینی کرد: تا پایان سال جاری، مجوز نخستین دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در شهرستان مسجدسلیمان نیز صادر شود.
معاون گردشگری خوزستان عنوان کرد: با صدور این پنج مجوز، تعداد مجوزهای صادرشده برای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان در سال 1396 به چهارده عدد افزایش یافت.
وی خاطرنشان کرد: این دفاتر با دریافت مجوز بند "ب" می‎توانند به ارائه خدمات در حوزه‎های تنظیم و انجام مسافرت‎های گروهی داخلی و خارجی، ذخیره مکان و هرگونه خدمات ایرانگردی و جهانگردی با رعایت قوانین سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و نیز مشاوره به گردشگران بپردازند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۹۰۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سیدمحمد اعتماد اعجازی اظهار کرد: خدمت‌رسانی به واحد‌های صنفی براساس تبصره ۷ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوز انجام می‌شود و آخرین مهلت صدور مجوز الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه در نظر گرفته شده است.
وی افزود: کلیه واحد‌هایی صنفی که تابه امروز موفق به اخذ مجوز الکترونیکی نشده‌اند، می‌توانند در فرصت باقی مانده با مراجعه به سامانه درگاه ملی مجوز نسبت به دریافت مجوز به صورت غیر حضوری و رایگان و دریافت شناسه یکتا اقدام کنند.
فرماندار شهرستان اردبیل تصریح کرد: در استان اردبیل تا به امروز ۲۱/۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه کسب کار الکترونیکی تبدیل شده است که در این راستا رتبه استان در کشور دهم است.
اعتماد اعجازی گفت: با توجه به هوشمند شدن خدمات دولت در آینده ارائه خدمات اداری به صاحبان کسب وکار‌هایی است که دارای مجوز الکترونیکی بوده و عنوان آنها در بانک اطلاعات کسب وکار کشور ثبت شده باشد.

دیگر خبرها

  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ صادر شد
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ اسفراین صادر شد
  • فعالیت ٦١ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • نخستین پروانه بهره‌برداری شهرک دولتی صادر شد
  • نخستین پروانه بهره‌ برداری شهرک دولتی صادر شد
  • صدور پروانه‌های ساختمانی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها در صورت عدم رعایت مدت سه ماه
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی