Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان سراوان از راه اندازی بازارچه مرزی جدید در بخش جالق و اشتغال به کار 700 نفر در این بازارچه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا درویش نارویی در جلسه شورای اداری شهرستان سراوان که در بخش جالق تشکیل شد گفت: بازارچه جدید مرزی با هدف ارتقاء سطح معیشت و رفاه مردم مرزنشین در بخش جالق راه اندازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: مردم این منطقه باید ارتباط مناسبی با تجار پاکستان بمنظور صادرات و واردات کالا داشته باشند تا رونق اقتصادی منطقه را در برداشته باشد. 

فرماندار سراوان معافیت گمرکی ۵۰۰ هزار تومانی برای هر نفر را یکی دیگر از مزیت های راه اندازی این بازارچه عنوان کرد و گفت: حدود 700 نفر در این بازارچه مشغول بکار خواهند شد. 

وی در ادامه تصریح کرد: دولت در اسرع وقت زیر ساخت‌های اولیه ایجاد این بازارچه را فراهم می کند. 

 نارویی اظهار داشت: بخش جالق بسیاری از مزیت های مناسب جهت رشد و توسعه و در خود دارد و اگر به آنها توجه شود تحول بزرگی در منطقه ایجاد می شود. 

فرماندار سراوان وجود ظرفیت های گردشگری منحصر بفرد بخش جالق را یکی از مزیت های قابل توجه برشمرد و گفت: وجود باغ شهرهای زیبا، دره نگاران، قلعه شیشه ریز و تپه‌های باستانی می‌تواند حضور گردشگران را به همراه داشته باشد و باید از این فرصت استفاده بهینه شود. 

فرماندار سراوان با اعلام این مطلب که در حوزه های مختلف کارهای بزرگی در منطقه انجام شده است گفت: بهترین کارها در حوزه بهداشت و درمان و ایجاد مراکز سلامت، تجهیز مراکز درمانی، حضور پزشک در تمامی مراکز درمانگاهی و طرح نظام سلامت اتفاق افتاده است. 

وی با اشاره به اینکه در حوزه تأمین آب  شرب شهری و روستایی بخش جالق اقدامات مناسبی انجام گرفته، افزود: در حوزه توسعه روستایی در روستاهای فاقد برق 2 میلیارد تومان در این بخش هزینه شده است. 

فرماندار سراوان نقش صدا و سیما و مخابرات را در نقاط مرزی ضعیف ارزیابی کرد و گفت: بایستی در این حوزه کارهای زیربنایی جهت دریافت سیگنال های صدا و سیما و تسهیل ارتباطات و اینترنت که یکی از ضرورت های جامعه کنونی است بستر سازی شود.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۹۰۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی

 محمدعلی بخشی‌زاده، مدیر عامل این شرکت‌ دانش‌بنیان حوزه بانکی امروز در اولین گردهمایی مدیران مراکز نوآوری، گفت: بانک‌ها با توجه به ماموریت‌هایی که به آنها واگذار شده است، مدیریت و هدایت عملیات مالی را بر عهده دارند و با ظهور فناوری هوش مصنوعی همه بانک‌ها محکوم هستند که از فناوری‌های تولیدشده در شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کنند.

وی با بیان اینکه این شرکت از سال ۱۴۰۱ فعالیت خود را در حوزه فناوری‌های بانکی آغاز کرده است، افزود: این شرکت اولین کارخانه نوآوری هوشمندسازی در حوزه بانکداری است.

به گزارش ایسنا، بخشی‌زاده با اشاره به وضعیت خدمات بانکی هوشمند با تاکید بر اینکه استفاده از فناوری صرف نیاز مشتریان را برآورده نمی‌کند، اظهار کرد: با توجه به اینکه مشتریان در کنار خدمات بانکی نیازهای دیگری در حوزه‌هایی چون بیمه، لیزینگ، صرافی و غیره دارند، بنابراین لازم است که اکوسیستم مالی ایجاد شود که فرد زمانی که وارد این اکوسیستم می‌شود، همه خدمات را دریافت کند.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به نقش شرکت‌های دانش‌بنیان در ایجاد اکوسیستم مالی دانش‌بنیان، گفت: ما به عنوان ویترین کسب و کارهای دیجیتالی در این راستا در تلاش برای ایجاد سوپرمارکت مالی هستیم و سعی داریم زنجیره ارزش مشتریان را کامل کنیم.

وی با اشاره به دستاوردهای این شرکت در حوزه مالی، خدمات اعتباری را یکی از محصولات تولیدی این شرکت دانست و ادامه داد: نئوبانک از دیگر محصولات ما است و بر اساس آن وقتی فرد وارد پلتفرم خود می‌شود، کلیه خدمات بانکی و غیر بانکی را دریافت می‌کند.

وی افزود: ما در حال ایجاد نئوبانک در حوزه‌های صنعتی پتروشیمی و حمل و نقل هستیم.

بخشی‌زاده به همکاری این مجموعه با اداره امور مهاجرین و اتباع خارجی اشاره کرد و گفت: در این همکاری کارت‌هایی برای انجام کلیه خدمات برای اتباع خارجی صادر شده است.

وی همکاری با نظام وظیفه را از دیگر اقدامات این شرکت ذکر کرد و یادآور شد: در این همکاری پلتفرم ایجاد شده است تا مشمولین نظام وظیفه خدمات آموزشی برای اشتغال پس از خدمت نظام وظیفه دریافت کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • راه اندازی بازارچه محصولات اتباع در سمنان
  • راه‌اندازی بازارچه‌ها در چهارمحال و بختیاری در دستورکار باشد
  • ایجاد بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان
  • بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان ایجاد می‌شود
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای ۶ شهرستان خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • جراحی موفقیت‌آمیز خونریزی مغزی کودک در شهر مرزی سراوان