Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارش اولین باران زمستانی در جهرم و مناطق اطراف آن طراوتی بهاری به این شهرستان بخشید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پسین جهرم از عصر روز گذشته اولین بارش های زمستانی در بخش های مختلف جهرم آغاز شد و طراوتی بهاری به این شهرستان بخشید .

ذبایحی رئیس اداره هواشناسی جهرم با اشاره به میزان بارندگی مناطق مختلف این شهرستان گفت : در بخش قطب آباد با ثبت 3 میلی متر بارندگی در سامانه بارشی اخیر مجموع بارندگی در سال زراعی امسال به 24/5 میلی متر رسیده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با اشاره به اینکه بیشترین بارش ثبت شده مربوط به منطقه آبسرد بخش خفر با مجموع 8 میلی متر باران بوده است افزود : در روستای علویه 7 میلی متر براش ثبت شده و در منطقه چاتیز شاهد بارش 6 میلی متر باران بوده ایم .

بنا به اعلام اداره هواشناسی کمتر از یک میلی متر باران در جهرم به ثبت رسیده است .

بر اساس اعلام این سازمان تا پایان امروز آسمان جهرم نیمه ابری و در برخی منطق با بارندگی های پراکنده همراه خواهد بود . همچنین احنمال کاهش دمای هوا به زیر صفر درجه سانتی گراد نیز در امشب وجود دارد .

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۹۰۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بارندگی‌ها در منطقه تا روز چهارشنبه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد ، یاسر اشتاد افزود: براساس نقشه های پیش بینی و پیش یابی روز دوشنبه سامانه بارشی در استان تقویت و برای تمامی مناطق استان بارش های مطلوبی پیش بینی می شود.

او با اشاره به اینکه کاهش دمای موقتی هم برای استان از روز دوشنبه پیش بینی می شود، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته سردشت با ۵.۴ میلی متر بیشترین بارش را داشت و در ارومیه نیز ۲.۱ میلیمتر باندگی ثبت شد.

 در این مدت برای کاهش خسارت های ناشی از بارندگی ها هواشناسی استان با صدور هشدارهای متعددی از شهروندان خواست تا موارد ایمنی را رعایت کنند.

از شهروندان خواسته شده است از اتراق در کنار رودخانه ها و تردد در ارتفاعات به علت وقوع سیل و طغیان رودخانه و احتمال رعد و برق و صاعقه پرهیز کنند.

دیگر خبرها

  • ببینید | هواشناسی هشدار داد؛ بارش شدید باران در راه این استان‌ها
  • کاهش دما و بارش باران در راه مشهد
  • رشد ۱۲درصدی بارش در لرستان/ ۷۴۶میلی‌متر در «شول‌آباد» ثبت شد
  • تداوم بارش باران تا روز جمعه در آذربایجان شرقی
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی کاهش می‌یابد
  • بارندگی در خوزستان ادامه دارد
  • ۵.۷ میلی‌متر باران در لرستان بارید
  • ادامه بارندگی‌ها در منطقه تا روز چهارشنبه
  • میزان بارش باران در ۷۲ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • بارندگی‌های اخیر خسارتی به گندم‌های برداشت شده در خنج وارد نکرده است