Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، کریم انصاری فرد زننده یکی از سه گل المپیاکوس به لاریسا بود. ستاره ایرانی این تیم یونانی موفق شد گلش را روی یک کار تیمی به ثمر برساند.

همین مساله باعث شد تا گل او به همراه 7 گل دیگر، در جمع نامزدهای بهترین گل هفته فوتبال یونان قرار گرفت. گل مارکو مارین هم به عنوان هم تیمی کریم در جمع نامزدها قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصاری فرد در سال 2018 روزهای خوبی را داشته و بعد از خبر تاهلش، حالا بازگشت به صدر جدول گلزنان و قرار گرفتن گلش در جمع بهترین گل های هفته دیگر اتفاقات خوبی است که برای مهاجم اردبیلی تیم ملی رخ داده است.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۹۰۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هری کین: رونالدو بهترین تمام‌کننده تاریخ فوتبال است

از نظر ستاره بایرن مونیخ، فوق ستاره پرتغالی بهترین تمام‌کننده تاریخ فوتبال است

به گزارش طرفداری، هری کین بهترین تمام‌کننده تاریخ فوتبال را انتخاب کرد.

کری هین، ستاره خط حمله بایرن مونیخ و تیم ملی انگلستان اخیراً در چالش جالبی با دوربین وب‌سایت گُل شرکت کرده‌است. از کین درخواست می‌شود تا زمانی که نام بهترین تمام‌کننده تاریخ فوتبال را نشنیده، ساکت بماند. 

هری کین از زمان شنیدن نام هنریک لارسن و رود فن نیسلتروی تا رونالدو نازاریو و لیونل مسی ساکت می‌ماند، اما وقتی نام کریستیانو رونالدو را می‌شوند، واکنش نشان می‌دهد و فوق‌ستاره پرتغالی را به عنوان بهترین تمام‌کننده تاریخ فوتبال انتخاب می‌کند. در ادامه ویدیوی این چالش را مشاهده می‌کنید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پاشازاده: قهرمانی استقلال را حس کردم
  • هری کین: رونالدو بهترین تمام‌کننده تاریخ فوتبال است
  • ورود سامانه بارشی به جو کرمانشاه از اوایل هفته آینده
  • ۳ صورتحساب امروز کمیته انضباطی برای باشگاه‌ها
  • بزرگترین نمایشگاه قرآن کریم در کابل به ایستگاه آخر رسید
  • دردسر بزرگ پرسپولیس در حساس‌ترین روزهای لیگ
  • دردسر جدید پرسپولیس در حساس‌ترین روزهای لیگ
  • تیمی که قهرمان و سقوط‌کننده لیگ برتر را تعیین می‌کند
  • پیش‌بینی فعالان بازار از قیمت طلا و ارز در روزهای آینده/ منتظر این قیمت‌ها در بازار باشید
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است