Web Analytics Made Easy - Statcounter

محققان جوان ایرانی موفق به طراحی و تولید بزرگترین ترانسفورماتور سه فاز برای نخستین بار در منطقه خاورمیانه شدند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ارسلان فتحی پور، مدیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفورماتور گفت: بزرگترین ترانسفورماتور سه فاز تولید داخل دارای قدرت 385 مگا ولت آمپر و با ردیف ولتاژ420 کیلو ولت است که دانشمندان جوان ایرانی موفق به تولید آن شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فتحی پور افزود: این ترانس های غول پیکر دارای ابعاد 16 متر مربع با طول­ و عرض 4 متر و وزن 330 تن است که برای نیروگاه های نسل جدید کلاس الف کاربرد دارد.
وی با بیان اینکه نخستین دستگاه از این ترانس ها روزهای آینده در نیروگاه بندرعباس نصب خواهد شد گفت: وزارت نیرو در حال حاضر تولید 20 عدد از این ترانس های غول پیکر را به ما سفارش داده که با تولید آنها در داخل از خروج 80 میلیون دلار ارز جلوگیری خواهد شد.
مدیر عامل گروه ایران ترانسفورماتور افزود: ترانسفورماتورهای سه فاز تولید این شرکت از دانش فنی روز دنیا برخوردار بوده و با بکار گیری مرغوب ترین تجهیزات و مواد اولیه با استانداردهای جهانی تولید و به کشورهایی همچون سوریه، بلاروس، عراق، ارمنستان و قرقیزستان صادر خواهد شد.

دانلود  

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۹۰۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر اقدامی علیه ایران با بزرگترین پاسخ روبرو می‌شود

دریافت 34 MB

فیلم: محمد غلامحسینی

کد خبر 6091921

دیگر خبرها

  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی تولید می‌شود
  • واحد‌های بخار نیروگاه طرشت وارد مدار تولید شد
  • هر اقدامی علیه ایران با بزرگترین پاسخ روبرو می‌شود
  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم
  • پنجره ترمال بریک نسل جدید چیست؟
  • افزایش ۶ درصدی تولید برق در فروردین ۱۴۰۳
  • نخستین سمپوزیوم تکنولوژی درطراحی و بازطراحی برگزار شد
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی تولید شد