Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@19:44:31 GMT

20 دی‌ماه؛ زمان برگزاری همایش گفتمان وحدت

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۹۱۸۳۴

20 دی‌ماه؛ زمان برگزاری همایش گفتمان وحدت

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، در ادامه سلسله جلسات گفتمان وحدت که به همت معاونت امورفرهنگی مجمع جهانی تقریب در استان‌های مختلف کشور اجرا می‌شود، همایش «گفتمان وحدت» در چابهار برگزار خواهد شد.
این همایش با موضوع «تأثیر همگرایی مذاهب بر کاهش افراط‌گری و منازعات مذهبی در منطقه»، چهارشنبه 20 دی‌ ماه در محل سالن همایش‌های نمایشگاه بین‌المللی منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این همایش آیت‌الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، آیت‌الله سلیمانی، نماینده ولی فقیه درسیستان و بلوچستان و مولانا عبدالرحمان چابهاری، امام جمعه چابهار سخنرانی خواهند کرد.
همایش گفتمان وحدت در چابهار به همت معاونت امور فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و سازمان مردم نهاد مرکز گفتمان صلح برای همه و با همکاری فرمانداری قصر قند ومنطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود.

 

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۹۱۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از خانواده‌ها، ورزشدوستان و شهروندان بهبهانی همایش پیاده روی خانوادگی در این شهرستان برگزار شد.

در این همایش پیاده روی  که به نام پویش سلامتی را قدم بزن و به مناسبت هفته سلامت برگزار شد، شرکت کنندگان در یک فضا پرنشاط پیاده روی کردند.

مژگان اعتبار، معاون فنی معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی بهبهان گفت:  پیاده روی نقش بسزایی در کاهش قند خون، فشار خون و در مجموع برای سلامت بسیار مناسب است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • باکو، میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها
  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • شبکه خیریه‌ها و خیران خارج از کشور ایجاد می‌شود
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی