Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@07:54:54 GMT

محور اتوبان قزوین به رشت مسدود می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۹۱۸۴۷

محور اتوبان قزوین به رشت مسدود می‌شود

استاندار قزوین گفت: در آخرین مراحل فنی طرح قرار است با نصب تیرهای بزرگ ۱۰۰ متری چند روزی محور اتوبان قزوین به رشت مسدود شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین صبح امروز(دوشنبه) در جلسه با معاون وزیر راه و شهرسازی در استانداری اظهار کرد: اجرای راه آهن قزوین به رشت برای استان ما و گیلان و کشور و حتی کشورهای منطقه اهمیت دارد لذا بسیار مصمم هستیم تا این کار در زمان تعیین شده به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی ادامه داد: با توجه به اهمیت اتوبان قزوین به رشت و ترافیک سنگین این مسیر باید تلاش کنیم برای اجرای عملیات فنی شبکه ریلی راه آهن مسدود شدن اتوبان به حداقل برسد. 

وی افزود: در آخرین مراحل فنی طرح قرار است با نصب تیرهای بزرگ ۱۰۰ متری چند روزی محور اتوبان قزوین به رشت مسدود شود تا این کار فنی مهم بدون هیچ حادثه ای انجام شود و چون این مسیر بسیار پرترافیک است باید با در نظر گرفتن همه مسائل فنی در روزهای کمتری مسدود شود. 

استاندار قزوین تصریح کرد: با اطلاع رسانی مناسب و همراه کردن مردم باید کار تسریع شود و در کنار آن اگر بتوان در این محدوده جاده موقتی برای عبور مردم ایجاد شود منطقی است. 

وی بیان کرد: راه آهن قزوین به رشت یک مسیر ترانزیت مهم به اروپاست و ارزش اقتصادی زیادی دارد و در استان قزوین هم با همه توان در خدمت مسئولان وزرات راه هستیم تا این پروژه تکمیل شده و به بهره برداری برسد. 

در ادامه این جلسه خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی از خط راه آهن قزوین - رشت بازدید کرد.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۹۱۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید انسداد محور کرج – کندوان

به گزارش خبرگزاری مهر، محور کرج - کندوان که از دوم تا سوم اردیبهشت ماه به علت انجام عملیات نصب توری بر روی کوه مسدود شده بود امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه نیز جهت ادامه عملیات نصب توری بر روی کوه از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۵:۰۰ مسدود است.

رانندگان می‌توانند جهت تردد از محور آتشگاه - برغان و آزادراه تهران - شمال استفاده کنند.

کد خبر 6086080

دیگر خبرها

  • مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • مسدود بودن سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • محور خور و بیابانک به سمت اردستان و نائین مسدود شد
  • انسداد محور کرج – کندوان تمدید شد
  • تمدید انسداد محور کرج – کندوان
  • محور هراز مسدود شد
  • محور کرج کندوان فردا چهارم اردیبهشت مسدود است
  • پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک