Web Analytics Made Easy - Statcounter

سریال جدید کره‌ای "وضعیت اضطراری" از شنبه (۲۳ دی ماه) ساعت ۱۹ بر روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه پنج، این سریال محصول کشور کره جنوبی، سال ۲۰۱۵ به کارگردانی جانگ یونگ وو است که افشین ذی‌نوری مدیر دوبلاژی آن را بر عهده داشته است.

جونگ سو مین، کیم یونگ، جین ها سوئک و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بازیگران اصلی این سریال هستند.

مجموعه تلویزیونی "وضعیت اضطراری" در ژانر پزشکی حادثه‌ای است و در خلاصه داستان آن آمده است: یک فاجعه ی طبیعی دلخراش باعث هرج و مرج و نگرانی در شهر سئول می شود ، گروهی پزشک فداکار همراه پرسنل اورژانس و گروهی آتش نشان، برای مقابله با عواقب این فاجعه طبیعی، با یکدیگر متحد می‌شوند و ... .

مجموعه تلویزیونی "وضعیت اضطراری" در ۲۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای هر شب (شنبه تا چهارشنبه) ساعت ۱۹ پخش و تکرار آن ساعت ۲۳ است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۹۱۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران تا شنبه میزبان سامانه بارشی است

وضعیت جوی استان تهران با فعالیت سامانه بارشی تا ظهر شنبه نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و رخداد تگرگ در نقاط مستعد پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل هواشناسی استان، وضعیت جوی استان با فعالیت سامانه بارشی تا ظهر شنبه آسمان استان نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و رخداد تگرگ در نقاط مستعد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین تا روز دوشنبه، به طور متناوب در سطح استان به‌ویژه در مناطق جنوب و غرب، افزایش سرعت باد و وزش باد شدید تا خیلی شدید و احتمال خیزش گردوخاک دور از انتظار نیست.

منبع: فارس

کد خبر 750101

دیگر خبرها

  • آخرین اخبار از وضعیت ترافیکی راه‌هایی کشور امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت/ کدام محورها مسدود است؟
  • جدول فیلم‌ های امروز تلویزیون، شنبه ۱۵ اردیبهشت + ساعت پخش
  • دومین دور مناظرات شنبه ۱۵ اردیبهشت روی آنتن شبکه خاوران
  • تهران تا شنبه میزبان سامانه بارشی است
  • پیشنهاد تماشای «افعی تهران» در تلویزیون
  • تجدید خاطره با «جاده‌های سرد» در تلویزیون
  • میزبانی شبکه تهران از دختر امپراطور
  • تلویزیون در تعطیلات آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • تجدید خاطره با «جاده‌های سرد»/«مصلحت» به تلویزیون رسید
  • «قصه های مجید» و «معصومیت از دست رفته»؛ تدارک تلویزیون برای آخر هفته