Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@06:41:28 GMT

روی گوشی خودتان یک دکان باز کنید!

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۹۲۰۴۲

روی گوشی خودتان یک دکان باز کنید!

دکان با سرمایه‌گذاری شرکت‌های معتبر داخلی و بین‌المللی و مشارکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای یاران دریان، به‌تازگی توانسته زنجیره تامین، توزیع نرم‌افزارهای خود را آماده سفارش‌گیری انبوه کند.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، همچنین تجربه خرید سریع، ساده و ارزان از یک سوپرمارکت اینترنتی را در تهران و به زودی سایر شهرهای کشور میسر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با رشد و گسترش روزافزون کسب و کارهای آنلاین در حوزه‌های مختلف، بالاخره شاهد ورود یک اپلیکیشن سوپرمارکت آنلاین با پشتوانه و تجربه قوی در بازار ایران هستیم.

دکان با سرمایه گذاری شرکت‌های معتبر داخلی و بین المللی با مشارکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای یاران دریان توانسته به تازگی زنجیره تامین، توزیع و تمامی نرم‌افزارهای خود را آماده سفارش‌گیری انبوه کند تا تجربه خرید سریع، ساده و ارزان از یک سوپرمارکت اینترنتی را در تهران و به زودی سایر شهرهای کشور میسر کند.

با توجه به استقبال کم سابقه و نرخ رشد بالای دکان در مدت زمان کوتاه فعالیت، انتظار می‌رود نام این اپلیکیشن به زودی در بین کسب و کارهای اینترنتی بیشتر شنیده شود.

برای رهایی از روش‌های سنتی خرید مایحتاج منزل و فرار از ترافیک و آلودگی هوای این روزهای تهران، دکان با ارائه محصولات سوپرمارکتی با قیمت مناسب و تحویل سریع و رایگان به منظور تامین نیازهای روزانه  یک خانواده مدرن ایرانی طراحی شد و اخیرا در بسیاری از نقاط تهران شروع به کار کرده است.

در دنیای پر مشغله ی امروز و کمبود وقت افراد جامعه، سوپرمارکت آنلاین دکان با یک روش جذاب و اقتصادی، راهی برای صرفه جویی در زمان، هزینه و انرژی  پیشنهاد می‌کند تا بتوان دقایقی بیشتر و بدون دغدغه را با عزایزانمان سپری کنیم.

نظرات کاربران اپلیکیشن دکان در فضای مجازی نشان از کارآمدی و رضایتمندی کاربران آن دارد و عمدتا زوج‌های شاغلی که پس از یک روز کاری سخت و البته خسته کننده راهی منزل شده و با مهمانی سرزده روبرو شدند، صاحبان کسب و کاری که از خریدهای مکرر محل کار خود کلافه بودند، افراد مسن یا کودکان تنها در خانه ای که قادر به خرید نیستند، از این روش خرید استقبال کرده‌اند

در شرایطی که ممکن است خرید سخت باشد، می‌توان روی قابلیت‌های دکان حساب کرد. علاوه بر تخفیف‌های دائمی موجود، برگزاری فستیوال‌ها و جشنواره جوایز دوره‌ای نیز در افزایش محبوبیت  اپلیکیشن دکان در مدت کوتاه بی تاثیر نیست.

موفقیت و رشد یک اپلیکیشن خرید محصولات سوپرمارکتی، تنها در ظاهر جذاب خلاصه نمی‌شود بلکه مدیریت زنجیره تامین و تحویل آن بسیار مهم‌تر است، اینکه بتوان بیش از ۵۰۰۰ محصول مختلف را با تخفیف و قیمت‌های ارزانتر نسبت به بازار در سبد خرید مصرف‌کننده قرار داد و سپس آن را در کمترین زمان ممکن به صورت رایگان به خریدار رساند، نیاز به تجربه یک تیم قوی در صنعت خرده‌فروشی، تامین و توزیع دارد.

امیدست که دکان به لطف بیش از یک دهه تجربه تیم خود در حوزه خرده فروشی، بتواند موجب ارتقاء سطح سرویس دهی به مشتریان، تسهیل فرآیند خرید و نهایتا تاثیر درکاهش سفرهای غیرضروری درون شهری گردد.

چطور دکان را نصب و استفاده کنم؟

دکان را می‌توان به صورت مستقیم از سایت دکان دانلود کرد و یا برای دریافت نسخه اندروید آن به کافه بازار و برای دریافت نسخه iOS به سیب اپ مراجعه .

گفتنی است در اولین خرید با دکان می‌توانید از کد تخفیف MyDokan استفاده کنید تا علاوه بر تخفیفات دائمی، ۵ هزار تومان مهمان دکان باشید!

دانلود اپلیکیشن دکان و دریافت اعتبار خرید

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۹۲۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ فرهاد اکبرشاهی، معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی قزوین اظهارکرد: در سال گذشته برای تامین وسایل کمک توانبخشی معلولان توانبخشی این استان ۹۵میلیارد و ۳۱۵میلیون ریال هزینه شده است این در حالی است که میزان اعتبار برای تامین و تهیه وسایل توانبخشی معلولان در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود ۲۰۰درصد رشد داشته است.

وی افزود: از اعتبارات تخصیص داده شده برای تامین و تهیه وسایل توانبخشی، یک هزار و ۵۰۰ دستگاه انواع ویلچر و صندلی مخصوص افراد دارای معلولیت، ۲۰ دستگاه ویلچر برقی، ۵۰۰ عدد انواع تشک مواج، ۳۲۳ جفت انواع عصا به همراه ۲۱۱ عدد انواع واکر برای جامعه هدف دارای معلولیت جسمی استان تهیه شده است.

اکبرشاهی با اشاره به اینکه بخشی از این هزینه ها نیز صرف تهیه انواع وسایل کمک توانبخشی برای نابینایان و کم بینایان شده است، توضیح داد: ۲۰۰ وسیله شامل عصای سفید، شطرنج نابینایان، دستگاه ضبط صدا، رایانه همراه و معلم قرآن هوشمند هم برای این قشر تهیه شد.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان قزوین اضافه کرد: برای جامعه هدف کم شنوا نیز ۶۵۰ دستگاه سمعک و حدود ۱۳ هزار حلقه باتری سمعک خریداری شده و پنج میلیارد ریال کمک هزینه خرید وسایل کمک توانبخشی به صورت موردی به توانخواهان پرداخت شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901369

دیگر خبرها

  • زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های
  • هدیه زاکانی به معلمان تهرانی: خدمات رایگان فرهنگی و ورزشی را از طریق اپلیکیشن شهرزاد دریافت کنید
  • افزایش نرخ سود به ۳۰ درصد کاملاً اشتباه است
  • وعده‌ای که پس از یک سال، اجرایی نشده است!
  • زنجیره یکپارچه تامین و تولید مرغ در گلستان تشکیل می‌شود
  • آیا حتما به خرید قرص ویتامین C نیاز داریم؟
  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • چرا این ماده غذایی کالا‌ی مورد علاقه سارقان است؟
  • رونمایی از برات الکترونیک بانک صادرات ایران در وزارت اقتصاد؛
  • زنجیره تامین گوشت مرغ مازندران رو به رشد است