Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-24@13:15:55 GMT

«دینگ» پا به عرصه گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۹۲۲۱۵

«دینگ» پا به عرصه گذاشت

اپلیکیشن حمل‌و نقل آنلاین دینگ از امروز آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است.

اقتصاد آنلاین - انوش ممتازپور؛ امیر منشوریان مدیرعامل دینگ در مراسم رونمایی از این اپلیکیشن گفت: دینگ با همکاری جمعی از متخصصان دانشگاه صنعتی شریف طراحی شده است و سعی کردیم تا خدمات متفاوتی را در این اپلیکیشن ارایه دهیم.

وی افزود: مسافران دینگ می‌توانند به جای سفر‌های چند مقصدی ، خودرو را به طور ساعتی در اختیار بگیرند و از این طریق در هزینه سفر‌های خود صرفه‌جویی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل دینگ اظهار کرد : علاوه بر این سرویس « دُنگی » این اپلیکیشن به مسافران این اختیار را می‌دهد که خودرو تحت‌اختیار خود را با مسافران دیگر به طور شریکی استفاده کنند و به این ترتیب مسافرانی که مسیرشان با هم یکی است می‌توانند از یک خودرو استفاده کنند و از این طریق نیز هزینه سفر خود را کاهش دهند؛ البته این مزیت به آلودگی هوا و کاهش ترافیک نیز کمک زیادی می‌کند.

منشوریان افزود: یکی از خدماتی که دینگ را از سایر رقبا متمایز می‌کند معرفی این اپلیکیشن به رانندگان و مسافران و دریافت مبلغ تشویقی است؛ یعنی مسافران و یا رانندگان با استفاده از این روش می‌توانند در هر سفری که افراد معرفی شده خواهند داشت، درصدی از هزینه سفر آن‌ها را به اعتبار خود اضافه کنند و این رویه تا زمانی که اشخاص معرفی شده، از دینگ استفاده می‌کنند ادامه خواهد داشت.

وی گفت : علاوه‌ بر این، در تلاشیم تا با راهکار‌های مناسب در جذب رانندگان مجرب موفق عمل کنیم و خدمات خوبی را به رانندگان این اپلیکیشن عرضه کنیم و میزان درآمد آن‌ها را با راهکارهای مختلف بالا ببریم.

مدیرعامل دینگ با بیان اینکه به رانندگان خود هزینه استهلاک خودرو را پرداخت خواهد کرد، اظهار کرد : رانندگان دینگ پس از زمان‌های مشخص می‌توانند به دریافت هزینه‌ها خودرو از لاستیک گرفته تا فیلتر روغن اقدام کنند و با خیالی آسوده مسافران را جابه‌جا کنند.

منشوریان ادامه داد: علاوه براین برخلاف شرکت‌های دیگر، رانندگان دینگ نیز می‌توانند به مسافران خود امتیاز دهند و به این ترتیب مشتریان دینگ با احتساب این امتیازها رده‌بندی می‌شوند.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۹۲۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد

اپلیکیشن «بام» بانک ملی، در آخرین به‌روزرسانی خود، خدمات مربوط به افتتاح حساب ارزی و نمایش مانده این حساب را به کاربران ارائه می‌کند. - اخبار بازار -

  به گزارش روابط‌عمومی بانک ملی ایران، اپلیکیشن «بام» بانک ملی که یک ابزار هوشمند بانکداری است، در یک به‌روزرسانی برای سیستم‌عامل Android از نسخه 4.9.1 رونمایی کرده که قابلیت‌های جدیدی را در خود جای می‌دهد.

 از بین این قابلیت‌ها مهم‌ترین موارد را می‌توان به امکان افتتاح حساب ارزی، نمایش مانده‌حساب ارزی و تنظیمات حساب جدید اختصاص داد؛ چرا که بسیاری از متقاضیان خواهان امکان افتتاح حساب ارزی در این اپلیکیشن بودند.

 در این راستا بانک ملی ایران امکان افتتاح حساب ارزی را در بستر اپلیکیشن بام نیز در اختیار مردم قرار داده، تا مشتریان بتوانند با سهولت بیشتری نسبت به این امر اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | رفع فیلتر اپلیکیشن پرطرفدار پس از ۲ سال؟؛ وزیر ارتباطات توضیح داد
  • برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان
  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید؛ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکارهای مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می آیند (+عکس)
  • افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد
  • برخی امور اقتصادی همچون صنعت خودرو را به مردم بسپارید