Web Analytics Made Easy - Statcounter

دشتی- سرپرست فرمانداری دشتی بر ضرورت فراهم کردن زمینه صادرات مواد معدنی، کشاورزی و غیره در گمرک لاور ساحلی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسینی ظهر دوشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات گمرک لاور ساحلی با بیان اینکه اسکله فعلی جوابگوی صادرات محصولات نیست، اظهار داشت: باید زیرساخت‌های لازم برای صادرات محصولات در شهرستان فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ضرورت دارد مشکلات مرزداران شهرستان که از طریق دریا معیشت خود را می‌گذرانند به نحو مطلوب مرتفع شود.

حسینی ادامه داد: موانع و مشکلات کنونی ملوانان احصاء و به مسئولین استانی ارسال که به تدریج مرتفع خواهد شد.

وی بر ضرورت مشارکت بیشتر بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: بنادر و دریا نوردی به شیلات اعلام کرده واگذاری بندر لاور ساحلی به منظور فراهم کردن زمینه سرمایه گذاری و توسعه تجارت آمادگی تحویل و تحول را دارد.

حسینی خاطر نشان کرد: بزودی مسائل و مشکلات گمرک با حضور استاندار بوشهر در کارگروه توسعه صادرات بررسی می شود.

وی بیان کرد: زیر ساخت‌های گمرک لاور ساحلی باید تقویت شود که می طلبد اهتمام جدی به این امر صورت گیرد.

حسینی تصریح کرد: راه اندازی باجه بانکی در گمرک امر ضروری است که تاکنون نیز پیگیری های خوبی در این خصوص صورت گرفته است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۹۲۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراجا با برقراری امنیت زمینه تحقق شعار را فراهم می‌کند

رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: پلیس با گشت‌های شبانه‌روزی در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها سعی در برقراری نظم و امنیت در سطح جامعه دارد تا شعار سال به خوبی تحقق یابد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار علی مویدی ظهر امروز در جلسه قرارگاه تأمین نظم و امنیت نوروز 1403 در انتظامی کردستان اظهار داشت: پلیس در ایام نوروز با تلاش مضاعفی در حال خدمت‌رسانی به شهروندان است که این مهم به خوبی در استان کردستان مشهود است.

وی ضمن تبریک فرا رسیدن سال 1403 و تقارن آن با بهار قرآن از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی و مرزبانی قدردانی کرد و گفت تأمین نظم و امنیت مطلوب در سطح جامعه موجب ارتقای احساس امنیت می‌شود و شهروندان با خاطر طیب و آسوده به سفرهای نوروزی می‌روند.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا افزود: خوشبختانه با تلاش مجاهدانه و خلاقانه همکاران عزیز و گرانقدرم در استان کردستان شاهد توفیقات بسیار ارزشمندی در تأمین نظم و امنیت و پیشگیری از وقوع جرایم، کشف و دستگیری مجرمان و برقراری نظم و امنیت مطلوب بودیم که همگی حاصل ایثار و باور قلبی به خدمتگزاری مردم است.

وی تصریح کرد: ارزش کار و فعالیت شبانه‌روزی پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت کشور، از لحاظ معنوی بسیار ارزشمند است و اجر و پاداش اخروری آن کمتر از دیگر فضلیت‌های معنوی نیست و در واقع در سایه امنیت سایر فعالیت‌های دیگر معنا پیدا می‌کند.

مویدی در بخشی دیگر از سخنان خود به نامگذاری شعار سال 1403 توسط مقام معظم رهبری با عنوان سال "جهش تولید با مشارکت مردم"، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه امنیت نقش مهمی در توید و اقتصاد یک کشور دارد در این راستا پلیس با گشت‌های شبانه‌روزی در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها سعی در برقراری نظم و امنیت در سطح جامعه دارد تا این مهم به خوبی تحقق یابد.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا ابراز داشت: از خداوند متعال، سلامتی عاقبت بخیری و توفیق روزافزون همه مجاهدان نظم و امنیت را مسئلت داشته و سالی توام با سلامتی، سرافرازی، پر رزق و روزی و شادکامی برای تمام همسنگران و تمام ملت ایران آرزومندم.

سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی استان کردستان نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از وضعیت استان و اقدامات انجام شده پلیس در طول سال گذشته در کردستان پرداخت.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • افزایش صادرات از گمرک شهرستان پلدشت
  • دولت باید زمینه‌ایی برای سوق دادن سرمایه سرگردان مردم به سمت تولید فراهم آورد
  • ۱۰ هزار نفر از جاذبه های گردشگری شهرستان لنگرود بازدید کردند
  • بستر‌های مشارکت مردم در جهش تولید فراهم می‌شود
  • زمینه اشتغال ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم در اردستان فراهم می‌شود
  • زمینه اشغال ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم در اردستان فراهم می‌شود
  • زاکانی : مراسم هایی مانند «شهر رمضان» ادامه خواهد یافت | عید سفر نمی‌ روم و مشغول خادمی مردم هستم
  • فراجا با برقراری امنیت زمینه تحقق شعار را فراهم می‌کند
  • تجارت خارجی یک‌ میلیارد دلاری زنجان
  • مدیران زمینه رونق تولید در استان را فراهم کنند