Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید خطایی که جپارف در بازی با استقلال خوزستان انجام داد یک اتفاق عادی در فوتبال است.

به گزارش ایسنا، سید رضا افتخاری پس از اتمام جلسه کمیته انضباطی درباره محرومیت سرور جپارف اظهار کرد: یک مقدار رسانه‌ها ماجرای جپارف را بزرگ کردند. رخ دادن چنین اتفاقاتی در فوتبال طبیعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خود جپارف هم در این جلسه حضور پیدا کرد و درباره خطایی که انجام داده بود، توضیحاتی ارائه کرد و گفت که کارش عمدی نبوده است. او اعلام کرد که گیر افتاده بود و هنگامی که خواسته بازیکن را رد کند، پایش روی او قرار گرفته است. او همچنین گفت که اگر به صحنه دقت کنند دستهایش بالا بود و عمدی در کارش نبود.

او افزود: ما در این جلسه اعلام کردیم که در این مدت که جپارف بازیکن استقلال بوده از او هیچ بدرفتاری ندیدیم و اگر به بازی‌های گذشته او دقت کرده باشید جپارف بازیکن حرفه‌ای است. یک سوءتفاهم رخ داده بود و فکر می‌کنم با توضیحاتی که ما به کمیته انضباطی ارائه دادیم این کمیته تصمیم منطقی و درستی می‌گیرد.

مدیرعامل استقلال درباره این که چقدر صحبت‌های جپارف درباره صحبت‌های برانکو در خصوص محروم شدن جپارف در محرومیت یک ماهه او از سوی کمیته انضباطی تاثیرگذار بوده تصریح کرد: من صحبت‌های برانکو را شنیده‌ام. فکر نمی‌کنم که برانکو با صحبت‌هایش قصدی برای بر هم زدن آرامش تیم‌ها را داشته باشد. ما از این حرف‌ها زیاد شنیدیم و گوش‌مان پر است. همچنین بازیکنان ما حرفه‌ای هستند و این صحبت‌ها روی آن‌ها تاثیر نمی‌گذارد. من توصیه می‌کنم که اگر آقایان قصد صحبت کردن دارند نام کسی را نیاورند. همان طور که ما در باشگاهمان حرمت همه را از بازیکن تا مربی و کادر باشگاه نگه می‌داریم. من حتما به مدیرعامل پرسپولیس می‌گویم که با اعضای باشگاهش صحبت کند و این موضوع را به آن‌ها تذکر بدهد.

ادامه دارد ...

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۹۲۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره،ابلاغ می شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه ای تیم سپاهان جهت ادای پاره ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • واکنش حجازی به ماجرای بازی پیکان و استقلال
  • پاسخ تند پرسپولیس به انتقاد مدیر سپاهان
  • عکس| پاسخ تند پرسپولیس به صحبت‌های مدیر تیم سپاهان
  • پرسپولیس نباید امتیاز از دست بدهد/ اوسمار کیفیت خود را نشان دهد
  • افشاگری مدیر رسانه اسبق استقلال علیه مدیرعامل جدید! + فایل صوتی
  • ۱۰‌ماه با علی خطیر؛ هیاهوی بزرگ برای هیچ!
  • تمرین پرسپولیس با حضور چهره ویژه سکوها
  • احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی