Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر جمع‌آوری اقلام اهدایی نیکوکاران موسسه کهریزک از ارسال ۶ کامیون شامل کمک‌های مردمی به میزان ۸۰۰ میلیون تومان به مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد و گفت: کهریزک آماده پذیرش افراد آسیب‌دیده اعم از سالمندان، کودکان و معلولان در حادثه زلزله است. ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵ اجتماعی شهری نظرات

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم،  ایرج دروی در نشست خبری خود با اشاره به فعالیت موسسه خیریه کهریزک در حوزه‌های حمایتی ، درمانی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اظهار کرد: خوشبختانه اتفاقات خوبی در این سال‌ها در این حوزه‌ها صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: موسسه خیریه کهریزک در حوزه مسئولیت اجتماعی نیز اقدامات موثری را با همکاری خیرین و نیکوکاران انجام داده است. موسسه غیرانتفاعی کهریزک بدون هیچگونه حمایت دولتی و صرفا با کمک‌های مردمی و خیرین اداره می‌شود.

مدیر جمع‌آوری اقلام اهدایی نیکوکاران موسسه کهریزک ادامه داد: موسسه کهریزک طی اتفاقات گذشته از جمله زلزله رودبار و همچنین زلزله بم کمک‌های شایانی را برای حمایت از افراد آسیب‌دیده انجام داد. در پی وقوع زلزله کرمانشاه موسسه کهریزک طبق رسالتی که برعهده داشت اطلاع رسانی را در خصوص جمع‌آوری کمک‌های مردمی در دفاتر و شبکه‌های اجتماعی خود اعلام کرد و در این زمینه اقدامات لازم را انجام داد. پس از اطلاع‌رسانی توسط موسسه کهریزک، کمک‌های غیرنقدی نیکوکاران و خیرین جمع‌آوری و در نهایت این کمک‌ها توسط موسسه کهریزک به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال خواهد شد.

وی به میزان کمک‌های جمع‌آوری شده توسط خیرین اشاره کرد و گفت: 6 کامیون شامل اقلامی از جمله فرش، موکت، بخاری، پوشاک مردانه و زنانه، بچگانه، کیف و کفش و اسباب‌بازی و همچنین پتو و رختخواب برای زلزله‌زدگان کرمانشاه جمع‌اوری شده که این کمک‌ها طی یک برنامه‌ریزی انجام شده فردا صبح از محل آسایشگاه کهریزک به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال خواهد شد. 

مدیر جمع‌آوری اقلام اهدایی نیکوکاران موسسه کهریزک تصریح کرد: همچنین موسسه کهریزک طی جلساتی که با استانداری کرمانشاه و مسئولان هلال‌احمر این استان داشته آمادگی خود را برای پذیرش سالمندان، معلولان و کودکان بی‌سرپرست شده در زلزله کرمانشاه را داشته است که تا این لحظه هنوز مورد خاصی به آسایشگاه اعلام نشده است. 

دروی در خصوص میزان ریالی کمک‌های جمع‌آوری شده به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه افزود: این کمک‌ها حدود 800 میلیون تومان بوده که البته پیش‌بینی می‌شود تا ماه های آینده محموله‌های بعدی برای کمک به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شود. 

وی بیان کرد: هموطنان می‌توانند با برقراری تماس از طریق شماره‌های 42114 و همچنین 38465 کمک‌های خود را به مردم زلزله زده کرمانشاه اهدا کنند ضمن اینکه تمهیداتی نیز برای کمک‌های مردمی از طریق سایت کهریزک پیش‌بینی شده است. براساس آمار 85 درصد از هزینه‌های جاری موسسه خیریه کهریزک توسط مردم و خیرین تامین می‌شود. 

دروی در پایان ضمن آمادگی مجدد برای پذیرش افراد آسیب‌دیده در آسایشگاه کهریزک بیان کرد: در صورتی این افراد به موسسه معرفی شوند در آسایشگاه به صورت دائم یا موقت نگهداری خواهند شد.

انتهای پیام/ 

R1491/P1014142/S2,25/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۹۲۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرسنگی، عامل شهادت شمار زیادی از کودکان و سالمندان در نوار غزه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از فلسطین الان، سخنگوی جمعیت هلال احمر فلسطین در غزه گفت: تعداد زیادی از افراد سالمند وکودک در نوار غزه بر اثر گرسنگی جان باخته اند.
سخنگوی جمعیت هلال احمر غزه با اشاره به اینکه نوار غزه با یک فاجعه واقعی در مورد امنیت عذایی مواجه است، افزود: ورود کمک‌های بشردوستانه به شمال نوار غزه به کاهش درد رنج‌های فلسطینی‌ها کمک می‌کند.
وی افزود: کمک‌هایی که در حال حاضر وارد نوار غزه می‌شود، پاسخگوی نیاز‌های ساکنان این منطقه نیست وبرای رفع این نیاز‌ها، باید روزانه هزار کامیون حامل کمک‌های انسانی وارد غزه شود.

دیگر خبرها

  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی
  • یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان را بشناسید
  • یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • ویژگی پل های جدید عابر پیاده تهران | این پل ها در کدام نقاط شهر نصب می شوند؟
  • مانور آمادگی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • معاینه رایگان سالمندان کم توان در هفته سلامت
  • گرسنگی، عامل شهادت شمار زیادی از کودکان و سالمندان در نوار غزه