Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،شاپور کوهستانی در نشست ستاد برگزاری یادواره شهدای گمنام دانشگاه جیرفت گفت: در جریان اغتشاشات اخیر کشور بیشترین حمایت ها از اغتشاشگران از کشور های عربی بود که به صورت علنی این کار را انجام دادند.

وی افزود: با بررسی کارشناسانه فضای مجازی بیش از 85 درصد پیام هایی که برای حضور مردم در خیابان ها برای اعتراض پخش شده، به زبان عربی بوده و این نشان گر این است که برنامه اغتشاشات در شهر های کشور از سوی بعضی کشورها مورد حمایت قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوهستانی با بیان این مطلب که مردم ولایت مدار جمهوری اسلامی بار دیگر با بصیرت و حضور خود در صحنه همه برنامه های دشمن را خنثی کردند، تصریح کرد: این ملت آگاه و مبارز، به دشمنان نظام ثابت کردند که از راه فتنه هم نمی توانند کاری از پیش ببرند.

رئیس دانشگاه جیرفت، بیان کرد: جامعه دانشگاهی جنوب کرمان بویژه دانشگاه جیرفت، این اغتشاشات را محکوم کرده و خود را همیشه گوش بفرمان ولایت فقیه دانسته و با تلاش و پشتکار در راستای پیشرفت علمی کشور گام بر می دارد.

وی افزود: ظرفیت نظام جمهوری اسلامی به اندازه ای رسیده است که همه مردم مطالبات خود را به صورت قانونی بیان کنند و از طرفی مسئولان نیز باید پاسخگوی این مطالبات باشند.

کوهستانی با اشاره به وجود آرامگاه دوشهید گمنام در دانشگاه جیرفت افزود: وجود دو شهید گمنام در دانشگاه فضای معنوی را در این مرکز علمی دوچندان کرده است و همه برنامه های فرهنگی مذهبی در دانشگاه حول محور این شهدا برگزار می شود.

وی با اشاره به برنامه ریزی جهت ساخت مقبره برای شهدای گمنام دانشگاه جیرفت گفت: تا کنون سه طراح مشاور در این راستا دعوت شده و ایده ها و نظرات مختلفی جمع آوری شده است.

کوهستانی گفت: امیدواریم با برنامه ریزی هایی که انجام شده طرح مقبره شهدای گمنام تا اسفند ماه آماده شود و همزمان با سالگرد شهدا کلنگ احداث این مقبره زده شود.

همچنین در ادامه این نشست حجت الاسلام شاهرخی ،مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه جیرفت گفت: شهدا به عنوان پرچم داران امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی هستند و باید همیشه یاد و خاطر آنها را در جامعه نهادینه شود.

حجت الاسلام شاهرخی افزود: دو شهید گمنام سال گذشته در سالروز وفات حضرت زینب(س) در دانشگاه جیرفت تشیع و تدفین شدند و فضای این دانشگاه را نورانی کردند.

وی تصریح کرد: در سال جاری نیز همزمان با سالروز تشیع این شهدا اولین سالگرد شهدای والا مقام گمنام در تاریخ 30 بهمن در دانشگاه جیرفت برگزار می شود.
انتهای پیام/ ی

مسئولان  باید پاسخگوی  مطالبات مردم باشند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۹۲۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۹ برابری توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان یزد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد از افزایش بیش از ۹ برابری توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان یزد در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: این اعتبار باید در چارچوب برنامه‌های توسعه‌ای استان و برنامه‌های تحولی دولت هزینه شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد، مجید دهقانی‌زاده با بیان اینکه از اقدامات اساسی دولت در راستای کمک به مجموعه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، پرداخت عوارض ارزش افزوده است، اظهار کرد: این اعتبار به‌صورت نقد در اختیار آنان قرار می‌گیرد تا خدمات مناسب و در شأن مردم ارائه دهند.

وی تأمین منابع مالی پایدار از محل توزیع عوارض را مساله مهمی برای شهرداری‌ها و دهیاری‌ها دانست و افزود: انتظار می‌رود مجموعه شوراها و شهرداری‌ها به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا این اعتبار پرداختی از سوی دولت در چارچوب برنامه‌های توسعه‌ای استان و برنامه‌های تحولی دولت هزینه شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد با بیان اینکه مجموعه شهرداری‌ها باید به فکر ایجاد منابع پایدار درآمدی برای خود باشند، تاکید کرد: شوراها و شهرداری‌ها باید بتوانند منابع مناسبی در کنار منابعی که از محل ارزش افزوده نصیبشان می‌شود را در راستای تکمیل طرح و پروژه‌های حوزه شهری و روستایی و همچنین خدمت مناسب به شهروندان به کار گیرند.

دهقانی‌زاده با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان ۹ برابر افزایش پیدا کرده است، بیان کرد: در دولت سیزدهم دولت به کمک مجموعه مدیریت شهری و روستایی آمد تا در این حوزه تحول اساسی ایجاد کند.

وی عوارض توزیع شده بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان را در سال ۱۳۹۹ مجموعاً ۳,۳۸۰ میلیارد ریال عنوان کرد که در این دولت این اعتبار بیش از ۹ برابر افزایش یافته است و افزود: عوارض توزیع شده بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان در سال ۱۴۰۲ نیز به مبلغ ۳۰ هزار میلیارد ریال رسیده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد از دلایل رشد این منابع در دولت سیزدهم را تدابیر اندیشیده شده در قالب ستاد درآمد و تجهیز منابع و مساعدت‌های استاندار و نمایندگان مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی در انتقال تعدادی از پرونده‌های مالیاتی شرکت‌های یزدی به استان و نیز تلاش‌های ارزشمند دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط به ویژه اداره کل امور مالیاتی دانست و گفت: دولت سیزدهم بر تأمین منابع مالی پایدار و عدالت محور در کشور تاکید دارد.

کد خبر 751181

دیگر خبرها

  • عدم استفاده بهینه از منابع موجب کاهش بهره وری در دانشگاه‌ها می‌شود
  • افزایش ۹ برابری توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان یزد
  • نباید بدون برنامه‌ریزی دانشجو گرفته شود
  • استاندارد دوگانه رسانه‌های غربی در خصوص اعتراضات ضد صهیونیستی و اغتشاشات در ایران!
  • عدم استفاده بهینه از منابع موجب کاهش بهره وری در دانشگاهها می‌شود
  • کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور
  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • راهنمای راه اندازی خط تولید
  • برنامه‌ریزی برای صادرات محصولات دانش‌بنیان
  • سن مناسب برای انجام تست دیابت