Web Analytics Made Easy - Statcounter

عالم اهل سنت گفت: پایداری انقلابمان مدیون شهدایی هستیم که با خون خود باعث تنومند شدن درخت انقلاب شده اند و مردم ایران اسلامی با الگو قرار دادن آنان در مقابل مزدوران استکبار می ایستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیخ مسعود راهبر، عالم اهل سنت هرمزگان در گفتگو با خبرنگار  هرمز، با اشاره به هدف مردم از برپایی قیام 19 دی قم، اظهار کرد: وقتی مردم مسلمان و خداپرست ایران که از ظلم و دین ستیزی ها و کشتارهای رژیم پهلوی به ستوه آمده بودند در مقابل آن ایستادند و با رهبری بنیانگذار انقلاب توانستند جوانه های انقلاب را شکوفا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عالم اهل سنت ادامه داد: قیام 19 دی برای حفظ انقلاب و کاشت نهال آن در دل جامعه بود که همه مردم را به پای کار کشاند تا به یاری دین خدا بشتابند و آن را از شر ستم پیشه هایی چون پهلوی حفظ کنند.

راهبر با تاکید بر اینکه نباید مشکلات را تبدیل به عرصه ظهور فرصت طلبان کرد، گفت: آشوب های خیابانی چندی پیش به ما نشان داد که دشمنان ما منتظر استفاده از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند اما مردم آگاه ما همچون گذشته با تیزبینی تمام دوباره در مقابل این هنجار شکنان ایستادند.

وی با اشاره به نقش خون شهدای قیام 19 دی در حفظ و حراست انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: پایداری انقلابمان مدیون شهدایی هستیم که با خون خود باعث تنومند شدن درخت انقلاب شده اند و مردم ایران اسلامی با الگو قرار دادن آنان در مقابل مزدوران استکبار می ایستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۹۲۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصول اساسی نظام «مردم محوری» است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جعفری بعد از ظهر پنجشنبه در همایش شوراهای اسلامی گیلان ضمن تبریک این روز به شوراهای شهر و روستای استان اظهار کرد: آنچه انقلاب را متمایز می‌کند این است که اهداف و آرمان‌ها و پیام‌های انقلاب همواره مهم بوده و پابرجاست.

جعفری با تاکید بر اینکه مردمی بودن و مردم محوری از ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران بوده است، تصریح کرد: افتخار جمهوری اسلامی از اول تا به امروز این است که متکی به آرای مردم است.

وی با بیان اینکه توسعه متوازن با توسعه روستاها اتفاق می‌افتد، افزود: اگر توسعه در روستاها اتفاق نیفتد منجر به مهاجرت و افزایش حاشیه نشینی می‌شود اما آنچه که امروز در جمهوری اسلامی ایران مشهود است این بوده که حکمرانی باید بر پایه مردمی باشد لذا مردم محوری اصول اساسی نظام است.

جعفری با بیان اینکه بهترین مدل برای حکمرانی روستایی و شهری ترکیبی و توسعه مردم پایه است، ادامه داد: تشکیل شوراها نقطه عطفی در توسعه نظام بوده و اعضای شوراها توانسته‌اند تمام وقت و بدون چشمداشت در منطقه خود فعالیت کنند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان بیان کرد: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری انتخابات شوراها گام اساسی در راستای حل مشکل کشور بوده که تحقق این مهم در تعامل و همکاری انجام می‌شود.

کد خبر 6095186

دیگر خبرها

  • جنبش دانشجویان در آمریکا نشانگر بیدار شدن مردم دنیاست
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است
  • جوانه زدن ۷۵ درصد محصول باغات دیم زمین‌های شیب دار شهرستان اردل
  • تولید ۲۵۰ میلیون اصله نهال در کشور
  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز
  • سرکوب دانشگاهیان، نشانه سقوط وجهه دموکراتیک غرب است
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • کاشت نهال متناسب با آب و هوای شهرستان دهلران باشد
  • دنیا از توان نظامی ایران متحیر شده است