Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سیاسی انجمن اسلامی دانشگاه فرهنگیان مشهد: مردم ایران شعله کبریتی که دشمنان روشن و اعتراض را به اغتشاش تبدیل کردند را با نسیم راهپیمایی خود خاموش کردند.

امیرحسین رضانژاد مسئول واحد سیاسی انجمن اسلامی دانشگاه فرهنگیان مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در مشهد در واکنش به نشست شورای امنیت در خصوص بررسی مسائل ایران،گفت: خانم هیلی باید بداند که آیا ایشان نماینده آمریکا است یا کل دنیا، که به جای تمامی کشورها اظهار نظر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضانژاد ادامه داد:گاهی اوقات سیاسیون آمریکا باید دهانشان را ببندند و در کار دیگر کشور ها دخالت نکنند تا اینگونه سنگ روی یخ نشوند.

مسئول سیاسی انجمن اسلامی دانشگاه فرهنگیان مشهد با بیان حضور به موقع مردم ایران در مواجه با اغتشاشگران گفت: مردم فهیم ایران شعله کبریتی را که دشمنان روشن و اعتراض را به اغتشاش تبدیل کردند را با نسیمی که از راهپیمایی طوفانی خود روشن کردند خاموش و تمام فکر و خیال هایی که عده ای برای تغییر این نظام مقدس داشتند را  نقش بر آب کردند.

وی با اشاره به عملکرد آمریکا در حوادث اخیر ایران گفت: سوال ما این است که چرا مقامات آمریکایی اینقدر خودشان را در پیش دیگر کشور ها و هم پیمانانشان کوچک می کنند که البته آرزوی ما ذلت دولت آمریکا است.

رضانژاد در پایان تصریح کرد: دشمنان بایستی آگاه باشند که مردم ایران هرگز، انقلاب خودشان را فدای مشکلاتشان نمی کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۹۲۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی نمازگزاران جمعه قم در حمایت از عملیات وعده صادق

 هزارن نفر از نمازگزاران جمعه قم امروز با برپایی راهپیمایی از مصلای قدس تا چهار راه شهدا ضمن سر دادن شعار‌های مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا حمایت قاطع خود از اقدام نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی در عملیات وعده صادق را به نمایش گذاشتند.

راهپیمایان قم در این راهپیمایی ضمن آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل، با اهدای شاخ‌های گل از اقدام نیرو‌های نظامی کشور قدردانی کردند.

در این راهپیمایی همچنین بر ادامه همراهی مردم ایران با مردم مقاوم فلسطین در مقابله با رژیم اشغالگر قدس تاکید کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • نحوه بازکردن قفل بدون کلید با چوب کبریت (فیلم)
  • راهپیمایی نمازگزاران جمعه در پیشوا در حمایت از مردم غزه و عملیات وعده صادق + فیلم
  • راهپیمایی نمازگزاران جمعه قم در حمایت از عملیات وعده صادق
  • تحقیر اسراییل و آمریکا در عملیات وعده صادق روشن بود
  • تحقیر اسرائیل و آمریکا در عملیات وعده صادق روشن بود
  • راهپیمایی مردم خوروبیابانک در دفاع از عملیات وعده صادق
  • راهپیمایی با شکوه مردم مشهد در حمایت از مردم غزه
  • راهپیمایی مردم خوروبیابانک از عملیات وعده صادق
  • امیرعبداللهیان: عملیاتی موفق، پاسخی صریح و پیامی روشن به اسرائیل دادیم
  • راهپیمایی مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در مشهد برگزار می شود