Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- «بیژن مقانلو» سرمربی پیشین و موفق تیم ملی تکواندوی ایران در خصوص اخباری مبنی بر بازگشت به تیم ملی، گفت: در این باره مذاکره ای از سوی مسئولان فدراسیون با من نشده است.

نتایج ضعیف و دور از انتظار تیم ملی تکواندوی ایران در یک سال گذشته موجب شده تا اخبار ضد و نقیض متعددی در خصوص تغییرات در کادر فنی و بازگشت «بیژن مقانلو» یا «فریبرز عسگری» که هر دو سابقه سرمربیگری تیم ملی در المپیک را دارند، به گوش برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این خصوص «بیژن مقانلو» در گفت وگو با ایرنا، تصریح کرد: در جریان تغییرات نیستم و برای هر فردی که مسئولیت فنی را برعهده دارد و یا عهده دار خواهد داشت، آرزوی موفقیت می کنم.
وی افزود: باید پذیرفت که تیم ملی ایران در یک سال گذشته عملکرد خوبی به خصوص در مسابقات معتبر نداشته است.
مقانلو که افتخارات متعددی چون قهرمانی جهان، قهرمانی آسیا، چهار طلای بازی های آسیایی و 9 طلای مراحل مختلف گرندپری را برای تیم ملی تکواندوی ایران به ارمغان آورده است، اظهار داشت: برخی دوستان می خواهند افتخاراتی که ما طی سال های 2013 تا 2016 کسب کرده ایم را نادیده بگیرند، در حالی که این موفقیت ها برای ایران است.
وی افزود: آن زمان که مدال ها را درو می کردیم، برخی مربیان گمان می کردند که کار سهلی انجام می دهیم، اما اکنون به خوبی دریافتند که چقدر مدال آوری دشوار است.
مقانلو تصریح کرد: با نفرات جوان و در عین حال باتجربه ای که در تیم ملی بودند، باید در سال 2017 به موفقیت می رسیدیم و حداقل نفرات جوان را برای حضور در گرندپری به بدنه تیم ملی تزریق می کردیم که تنها «میرهاشم حسینی» به ترکیب تیم اضافه شد.
وی همچنین اعلاک کرد: برای برگزاری دوره های آمورشی به زودی راهی برزیل، هند و سوئد می شوم.
این صحبت ها در حالی مطرح شد که شنیده می شود مسئولان فدراسیون تکواندو از عملکرد تیم ملی مردان ایران رضایت ندارند و در پایان مراحل مختلف رقابت های گرنداسلم چین دست به تغییرات خواهند زد تا برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی 2018 جاکارتا شرایط را تغییر دهند.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**3783**1368
خبرنگار: امیر میرزاییان** انتشار: خیراله شفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۹۳۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای زیبای پرندگان در طبیعت (فیلم)

 

 

 

منبع : خبرفوری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: استتار یک جغد در میان شکوفه‌های بهاری (فیلم) تلاش یک پلیکان برای خوردن کپی‌بارا (فیلم) بازی بامزه یک بچه فیل با پرنده‌ها (فیلم)

دیگر خبرها

  • زیباکلام : با توجه به اختلاف نظر بایدن و نتانیاهو در باره جنگ ایران و اسرائیل، باید تهران و واشنگتن مستقیم مذاکره کنند
  • حضور اولین داور زن تکواندوی ایران در المپیک
  • قول مساعد هادی ساعی برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد
  • قول مساعد هادی ساعی برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد 
  • نخستین بار در تکواندو ایران؛ قضاوت بانوی ایرانی در پارالمپیک ۲۰۲۴
  • بانوی داوری تکواندو ایران در پارالمپیک پاریس قضاوت می‌کند
  • صدای زمین را بشنوید (فیلم)
  • حضور اولین داور بانوی تکواندوی ایران در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • برخی اسم هر نوع مذاکره‌ای را دیپلماسی التماسی گذاشته‌اند
  • صدای زیبای پرندگان در طبیعت (فیلم)