Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-16@12:02:33 GMT

پیام عجیب احمدی نژاد پس از ۷ روز در اینستاگرام

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۹۳۵۱۳

پیام عجیب احمدی نژاد پس از ۷ روز در اینستاگرام

رکنا: محمود احمدی نژاد پس از یک هفته سکوت در کانال شخصی تلگرام خودش شب گذشته پستی را منتشر کرد.

به گزارش گروه سیاسی رکنا، رئیس جمهوری سابق و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار یک عکس مربوط به فروردین امسال به مناسبت سالگرد جهان پهلوان تختی ، کانال خود را به روز کرد.

تا قبل از این پست ، در هفت روز گذشته کانال شخصی محمود احمدی نژاد فعالیتی نداشت، هر چند کانال‌های هوادارانش همچنان با خط مشی سابق فعال بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۹۳۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی متا به اینستاگرام رسید

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از انگجت، چند روز پیش بود که مردم در سراسر دنیا متوجه اضافه شدن قابلیت جدیدی به اینستاگرام خود شدند: «متا ای‌آی» (Meta AI)، چت‌بات همه منظوره این شرکت با استفاده ازهوش مصنوعی که می‌تواند به سؤالات پاسخ دهد، شعر بنویسد و با یک پیام متنی ساده تصویر تولید کند. این شرکت ابزار هوش مصنوعی خود را در سپتامبر ۲۰۲۳ معرفی کرد و چند ماه گذشته را صرف افزودن چت‌بات به محصولاتی مانند فیس‌بوک مسنجر و واتس‌اپ کرد و اکنون مردم از افزودن آن به اینستاگرام خبر می‌دهند.

یکی از سخنگویان متا به انگجت گفت: تجارب مولد مبتنی بر هوش مصنوعی در مراحل مختلف در حال توسعه است و ما در حال آزمایش طیفی از آنها به صورت عمومی با ظرفیت محدود هستیم.

تک کرانچ که برای نخستین بار به این خبر اشاره کرد، گفت که هوش مصنوعی متا در نوار جستجوی اینستاگرام نمایش داده می‌شود. اما برای برخی از افراد، این ویژگی در نوار جستجوی قسمت دایرکت یا قابلیت پیام رسانی مستقیم اینستاگرام نشان داده شده است.

با لمس این ویژگی، کاربران می‌توانند با هوش مصنوعی متا به‌طور مشابه با دوستان خود در اینستاگرام مکالمه کنند. به طور مثال من توانستم از ربات چت بخواهم که تعاریفی از کلمات به من بدهد، سرفصل‌هایی را برای داستان‌هایی که روی آنها کار می‌کنم پیشنهاد کند و تصاویری از سگ‌ها روی اسکیت بورد ایجاد کند.

اگر روی منوی همبرگری این چت‌بات ضربه بزنید، هوش مصنوعی متا لیست بلندبالایی از اقدامات احتمالی را که از ربات می‌خواهید انجام دهد به شما نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترس عجیب و ضعف محمود احمدی نژاد از بقایی به روایت امیری فر /احمدی نژاد به هر دو منزل بقایی سر می زند و هدیه می برد/مشایی سحر شده بود
  • دور جدید رسیدگی به پرونده متهمان تشکیلات مجاهدین خلق از امروز
  • پیامی عجیب که کلاهبرداران برای کاربران شاد ارسال کردند
  • مقایسه کارنامه اقتصادی دولت رییسی با دولت‌های اول روحانی و احمدی‌نژاد
  • (ویدئو) افشاگری جدید علیه محمود احمدی‌نژاد در صدا و سیما
  • (ویدیو) راه اندازی عجیب یک شبکه خصوصی با مجوز احمدی نژاد!
  • راه اندازی عجیب یک شبکه خصوصی با مجوز احمدی نژاد توسط یک بازیگر!
  • هوش مصنوعی متا به اینستاگرام رسید
  • دادگاه منافقین برگزار می‌شود
  • تکرار تجربه ناکام احمدی‌نژاد