Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-24@03:13:05 GMT

حسگری که به شما می‌گوید چقدر زیر آفتاب بمانید

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۹۳۸۵۷

حسگری که به شما می‌گوید چقدر زیر آفتاب بمانید

یک تولیدکننده لوازم بهداشتی و آرایشی حسگری ساخته است که روی ناخن کاربر می‌چسبد و به او نشان می‌دهد چه مدت زمان می‌تواند در آفتاب سپری کند.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، شرکت «LOreal» یک حسگر پوشیدنی جدید در نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی رونمایی کرده است که روی ناخن کاربر می‌چسبد. این حسگر با بلوتوث یا وای‌فای به موبایل متصل نمی‌شود، بلکه با کمک فناوری NFC این کار را انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین کاربر می‌تواند حسگر را در مقابل موبایل نگه دارد تا اطلاعات جمع‌آوری شده درباره اشعه مافوق بنفش را بازیابی کند.

این حسگر که «UV Sense» نام گرفته است به افراد نشان می‌دهد چه مدت زمان می‌توانند در آفتاب سپری کنند. حسگر مذکور با سیستم عامل اندروید و iOS همخوان می‌شود.

UV Sense مذکور از تابستان ۲۰۱۸ عرضه می‌شود. هرچند قیمت نهایی آن مشخص نشده اما سخنگوی این شرکت اعلام کرده است بهای گجت کمتر از ۵۰ دلار خواهد بود.

منبع: مهر

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۹۳۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمد نگهبان اظهار کرد: در پی گزارش سریالی موبایل قاپی در بلوار «فرامرز عباسی، فردوسی و جانباز» مشهد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: مأموران دایره تجسس کلانتری آبکوه با استفاده از تصاویر دوربین‌های مداربسته و بررسی جغرافیایی زمانی و مکانی سرقت‌ها، گشت‌های هدفمندی را در مناطق آسیب پذیر آغاز کردند.

وی ادامه داد: در ضمن اجرای تحقیقات میدانی پلیس برای دستگیری متهمان، سه فقره موبایل قاپی در کمتر ۲ ساعت در محدوده بولوار فردوسی و جانباز اعلام و بلافاصله طرح مهار در حوزه استحفاظی کلانتری آبکوه اجرا شد.

نگهبان بیان کرد: در کمتر از ۱۰ دقیقه از اجرای طرح مهار در حوزه استحفاظی کلانتری آبکوه، فرد موبایل قاپ در حال سرقت تلفن همراه مرد جوان با هوشیاری شهروندان زمین گیر شد و ۲ همدستش برای فراری دادن او با چاقو به سمت شهروندان حمله ور شدند اما با رسیدن گشت انتظامی موفق نشدند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی اضافه کرد: متهم در کمتر از ۲۴ ساعت توسط ۳۶ مالباخته شناسایی شد و در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی با همدستی ۲ نفر از دوستانش و فروش آن‌ها به یک مالخر در شهر مشهد اعتراف کرد.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری همدستان متهم و مالخر، گفت: متهم ۲۱ ساله سال گذشته پس از تحمل ۲ سال حبس به جرم موبایل قاپی از زندان آزاد شده بود.

کد خبر 6086902

دیگر خبرها

  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • دیجی کالا ؛ بزرگ ترین بازار آنلاین موبایل ایران
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • افت و خیز سرعت اینترنت ایران در داشبوردهای جهانی
  • توییت جنجالی کاربر معروف روس درباره تحریم ها علیه ایران | عکس
  • اقدام مجلس نمایندگان آمریکا برای حفاظت از «داده‌های ۱۷۰میلیون کاربر»
  • بهترین گوشی موبایل در رنج ۲۰ میلیون؛ مقایسه A55 و ردمی نوت 13 پرو پلاس
  • شاتل موبایل رنج جدید شماره سیم‌کارت‌های هوشمند خود را عرضه کرد
  • ببینید | اولین نسل موبایل
  • ۷ اپلیکیشن انحصاری اندروید که آیفون از آن‌ها محروم است