Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «۱۱نیوز»
2024-04-27@03:00:10 GMT

قرارداد کوتینیو با بارسلونا امضا شد+تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۹۳۹۸۵

قرارداد کوتینیو با بارسلونا امضا شد+تصاویر

به گزارش"11نیوز"؛ فیلیپه کوتینیو امروز (دوشنبه) در ورزشگاه نوکمپ حاضر شد تا پس از انجام تست پزشکی‌اش، پای برگه قرارداد 160 میلیون یورویی‌اش با بارسلونا را امضا کند و رسماً به گران‌ترین بازیکن تاریخ لالیگا و دومین بازیکن گرانقیمت دنیا بعد از نیمار تبدیل شود.کوتینیو که با بارسا قرارداد 5 سال و نیمی بسته است، امروز در حضور خوسپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا قراردادش را امضا کرد و رسماً به آبی‌و‌اناری‌ها متعهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با ورود کوتینیو به نوکمپ شماره پیراهن او هم مشخص شد، پیراهن شماره 7 که تا پیش از این به آردا توران، هافبک ترکیه‌ای نیمکت‌نشین کاتالان‌ها تعلق داشت اما در این فصل هرگز فرصت نکرد با آن به میدان برود. به این ترتیب احتمال خروج توران از نوکمپ هم قوت گرفت.همچنین در مراسم معارفه کوتینیو که البته استقبال چندان گسترده‌ای هم از آن صورت نگرفت، شرکت آئودی به عنوان اسپانسر باشگاه بارسلونا یک دستگاه خودروی Q7 به این بازیکن برزیلی اهدا کرد.
برچسب ها: کوتینیو ، بارسلونا ، قرارداد کوتینیو با بارسلونا ، 11نیوز

منبع: ۱۱نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 11news.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «۱۱نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۹۳۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز

به گزارش قدس آنلاین، حضور یحیی گل محمدی در تیم تراکتور را باید قطعی بدانیم به این خاطر که پیش از یحیی گل محمدی باشگاه تراکتور با حمید مطهری قرارداد امضا کرد. پیش از این عسگری آنالیزور تیم پرسپولیس هم با باشگاه تراکتور قرارداد امضا کرده بود.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران تیم تراکتور در مورد حضور یحیی گل محمدی در اردوی تیم تراکتور گفت: «یحیی گل‌محمدی گزینه نهایی است و ایشان همان‌طور که در مصاحبه خود گفتند در حال حل مشکلات شخصی هستند و پس از آن قراردادشان را امضا خواهند کرد.»

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که شاید حل مشکلت شخصی او چند روزی زمان ببرد و به همین بهانه شاید این مربی به بازی با استقلال نرسد. در این صورت او بعد از این بازی در اردوی سرخ های تبریز حاضر می شود.

مصاف تراکتور – استقلال چهارشنبه هفته بعد در تبریز برگزار می شود. پرسپولیسی ها امیدوار هستند یحیی با تراکتور استقلال را متوقف کند یا شکست بدهد و آنوقت پرسپولیس با عبور از سد سپاهان به صدر جدول برگردد.

دیگر خبرها

  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد
  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی
  • آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد
  • استقبال از «مدل مشارکت» در حوزه حمل‌ونقل/ هفته آینده ۲ قرارداد همکاری مشارکت امضا می‌شود
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • لحظه امضا قرارداد خریداران سهام پرسپولیس + ویدئو