Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از نمایندگان ائتلاف دولت قانون عراق از تلاش سعودی ها برای روی کار آوردن افراد وابسته به خود در انتخابات ۲۰۱۸ عراق خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، «نهله الهبابی» نماینده ائتلاف دولت قانون عراق تاکید کرد که ۶۰ درصد از ائتلاف بندی ها در انتخابات پارلمانی آینده این کشور بر اساس منافع کشوری های دیگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود که عربستان و دیگر کشورهای حوزه خلیج فارس هزینه زیادی خواهند کرد و رسانه های خود را به نفع افرادی که منافع این کشور را برآورده سازد، بسیج خواهند کرد. ۵۰ تا ۶۰ درصد از ائتلافات آتی با حمایت خارجی برای اجرای خواسته های این کشورها و منافع آنها خواهد بود. احزاب جدیدی ایجاد می شوند که پایگاه مردمی ندارند.

الهبابی اعلام کرد که این کشورها از افراد مشخصی حمایت خواهند کرد.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۹۴۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاوردهای علمی مرهون تلاش معلمان و اساتید دانشگاه است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: دستاوردهای علمی مرهون تلاش معلمان و اساتید دانشگاه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از روابط عمومی استانداری، سیدمحمدرضا طالبی در مراسم گرامیداشت مقام معلم و استاد که در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان برگزار شد، خطاب به اساتید این دانشگاه اظهار کرد: شما مقامی بسیار رفیع و ارزشمندی دارید و جایگاه معلمی و استادی به دو دلیل قرآنی و روایی، رفیع است.

وی افزود: خداوند در آیات قرآن خود را معلم معرفی می‌کند و به گفته پیامبر(ص) یکی از دلایل بعثت ایشان تعلیم و تربیت انسان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: معلم سازنده نسل آینده است و استاد شهید مطهری و احمدی روشن ودیگر بزرگان این سرزمین از پشت میزهای کلاس درس به جایی رسیده‌اند.

وی با اشاره به تحریم‌های ترکیبی دشمن تصریح کرد: دشمن در هر جای که توانسته چوب لای چرخ ما گذاشته است و با این وجود دانشمندان جوان این مرزوبوم با عزم و اراده خود زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت در حوزه‌های مختلف علمی شده‌اند.

معاون استاندار خراسان‌جنوبی افزود: نیروهای مسلح ما با تکیه بر این دستاوردهای علمی پایگاه مهم نظامی صهیونیست‌ها را با وجود گنبد آهنین با موشک‌های نقطه‌زن هدف قرار دادند که انجام این کار مرهون اقدامات معلمان و اساتید دانشگاه ها است.

وی تصریح کرد: پیشرفت‌های علمی ما سبب شده است که افراد بیمار بسیاری از کشورهای دیگر برای معالجه به ایران بیایند.

رئیس کمیسیون دانشجویی استان خراسان‌جنوبی ادامه گفت: دانشجویان و اساتید باید از پیشرفت‌های علمی در نقاط مختلف کشور بازدید کنند که نمونه عملی آن را در کارخانه کویر تایر می‌توانیم ببینیم که برای تولید نیازهای این کارخانه اقدامات خوبی با بهره‌گیری از شرکت‌های دانش‌بنیان انجام شده است.

وی با اشاره به این که در اجرای دستورالعمل‌ها و ابلاغ‌های کشوری مسئولان استانی هیچ اختیاری ندادند ، افزود: دستگاه‌های نظارتی هم به وظیفه خود در این خصوص برای اجرای دستورالعمل‌ها و ابلاغ‌های کشوری عمل می‌کنند.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت:دانشگاه جامع علمی کاربردی از پایه علمی قوی برخوردار است و اشتغال محوری در آن مدنظر قرار گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات در بیست‌ویکم اردیبهشت، تصریح کرد: هیچ تفاوتی بین مرحله اول و دوم انتخابات وجود ندارد و با توجه به اهمیت رقابت در دور دوم، مرحله دوم به جهاتی مهم‌تر است.

طالبی گفت: هر چند بعضی از مسئولان بر اساس ماده ۷۷ قانون انتخابات از طرفداری در انتخابات منع شده‌اند اما در افزایش مشارکت انتخابات همه ما می‌توانیم ایفای نقش کنیم.

وی افزود: دور اول انتخابات بدون هیچ مشکلی در استان برگزار شد و اعتبارنامه‌های افراد منتخب صادر شده است و هیج حاشیه امنیتی با توجه به شرایط زمان برگزاری انتخابات در استان نداشتیم.

معاون استاندار خراسان‌جنوبی گفت: ۹۸ درصد دستگاه‌های احراز هویت در همه استان در ساعت هشت صبح فعال شد و بیست‌ویکم اردیبهشت هم یک بار دیگر شاهد حماسه‌آفرینی دیگری توسط مردم استان خواهیم بود.

کد خبر 749563

دیگر خبرها

  • شانا و جبهه پایداری در جستجوی ۳ کاندیدا /لیست مشترک قطعی شد؟
  • بیرون آوردن پیکر شهدا در شمال نوار غزه
  • عربستان و اسرائیل سازش می‌کنند؟
  • دستاوردهای علمی مرهون تلاش معلمان و اساتید دانشگاه است
  • رسانه عبری از پیشرفت ملموس در سازش ریاض-تل‌آویو خبر داد
  • لیست مشترک جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات+ جزئیات
  • پیشنهاد پایداری به شانا برای تکمیل لیست در دور دوم انتخابات
  • جنگ فرهنگی آمریکا علیه عراق و منطقه
  • فعالیت ۱۸ هزار نفر در برگزاری مرحله دوم انتخابات کرج
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها