Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@23:55:22 GMT

لوکاس پودولسکی کبابی در شهر کلن افتتاح کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۹۵۳۲۹

‍‍‍‍‍‍

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

در این کلیپ برای شما کبابی لوکاس پودولسکی بازیکن سابق تیم فوتبال آرسنال که در شهر کلن آلمان باز کرده است را آماده کرده ایم که می توانید مشاهده نمایید .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ برای شما کبابی لوکاس پودولسکی بازیکن سابق تیم فوتبال آرسنال که در شهر کلن آلمان باز کرده است را آماده کرده ایم که می توانید مشاهده نمایید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوکاس یوزف پودولسکی (آلمانی: Lukas Josef Podolski؛ زادهٔ ۴ ژوئن ۱۹۸۵)، فوتبالیست آلمانی و بازیکن باشگاه فوتبال ویسل کوبه است. او در سال ۲۰۰۶ لقب بهترین فوتبالیست جوان را به دست آورد. او پس از سپری کردن دورانی ناموفق در باشگاه بایرن مونیخ از تاریخ ۱ ژوئیه ۲۰۰۹ مجدد به باشگاه سابق خود کلن بازگشت. پودولسکی در جام جهانی آفریقای جنوبی زننده اولین گل آلمان به تیم استرالیا بود، او همچنین در بازی با انگلستان در مرحله یک هشتم پایانی موفق به گلزنی شد و تعداد گل‌های خود را به عدد ۴۰ رساند.

وی سرانجام در تابستان سال ۲۰۱۲ از تیم فوتبال کلن جدا شد و به آرسنال انگلستان پیوست

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۹۵۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله شکری ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: با توجه به اینکه موارد تخلف مشاهده شده در فروشگاه زنجیره‌ای آبادان، مصداق بارز تهدید علیه سلامت عمومی بوده و برخورد با آن با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت: در این بازدید فروشگاه یادشده به علت رعایت نشدن موازین بهداشتی پلمب شد.

وی نسبت به برخورد قانونی و بدون اغماض با افرادی که سلامت مردم را به خطر بیندازند تاکید و بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، به صورت ۲۴ ساعته می‌توانند با سامانه ۱۹۰ تماس گیرند یا اینکه به صورت حضوری به مرکز بهداشت مراجعه کنند.

کد خبر 6089919

دیگر خبرها

  • ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • غیبت قمری آنتارس چه زمانی رخ می‌دهد؟
  • بررسی بازی‌های جام حذفی فوتبال
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - شنبه ۸ اردیبهشت
  • فصل زاد و ولد حیات وحش؛ به محیط زیست آنها نزدیک نشوید
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • سیب زمینی جوانه زده قابل مصرف است؟
  • واحدهای سیار برای پخش HD لیگ برتر!
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - پنجشنبه ۶ اردیبهشت