Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-06@02:20:10 GMT

کره جنوبی درخواست میعانات گازی از ایران را داد

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۹۵۷۴۹

رویداد۲۴-در حالی که نفتکش ایرانی که به مقصد کره جنوبی میعانات گازی حمل می کرد و پس از تصادف با یک کشتی چینی اکنون در خطر غرق شدن قرار دارد، شرکت «هانویا توتال پتروکمیکال» خریدار این میعانات، خواستار تحویل یک محموله دیگر از سوی ایران شد.پایگاه خبری بلومبرگ یادآور شد که هنوز 31 خدمه نفتکش ایرانی مفقود هستند و نفتکش مذکور در حال سوختن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هانویا همچنین پیشنهاد خرید نفتا برای تحویل در ماه فوریه (بهمن - اسفند) را داده است.

در حالی که هانویا اعلام کرده است که این شرکت ذخیره کافی برای جبران کسری ناشی از محموله از دست رفته دارد، معامله گران بر این باورند تقاضای نفتای این شرکت در پی این حادثه افزایش یافته است.

به گفته سخنگوی شرکت هانویا، این شرکت همچنین قصد دارد بابت محموله از دست رفته از شرکت بیمه طرف قرارداد خود ادعای خسارت کند.

ایران که سومین تولیدکننده بزرگ کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) است، بیشتر نفت خام و میعانات نفتی خود را به مشتریان آسیایی می فروشد.چین، کره جنوبی و ژاپن از مشتریان اصلی نفت ایران هستند.میعانات نفتی که نوعی نفت سبک محسوب می شود، محصولی است که در کنار گاز طبیعی به دست می آید.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۹۵۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ ناچار به خروج کامل از صنعت حمل و نقل ریلی خواهیم بود

تین نیوز

 رئیس هیئت مدیره شرکت احیا ریل ایرانیان در نامه ای به وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: این شرکت ناچار به خروج کامل از صنعت حمل و نقل ریلی ، تعطیلی ایستگاه ریلی و جایگزین نمودن سایر مدل های حمل و نقلی در سبد حمل و نقل بیش از ۲ میلیون تن از محمولات شرکت های تابعه خواهد بود.

به گزارش تین نیوز، علی یوسف پور رئیس هیئت مدیره هلدینگ مجتمع صنایع و معادن احیا سپاهان در ادامه از مهرداد بذرپاش درخواست کرده است: با توجه به موارد مطروحه از آن مقام محترم درخواست می گردد دستور فرمایید جهت برون رفت از مشکلات ذکر شده، به هر نحو مقتضی ( نظیر تخصیص قطار برنامه ای به این شرکت ) اقدام لازم صورت پذیرد تا با مساعدت حضرتعالی شاهد تداوم سرمایه گذاری و رشد حمل و نقل ریلی کشور باشیم. 

وی در این نامه با اشاره به سرمایه گذاری بیش از ۵۰ هزار میلیاردی در صنعت ریلی تاکید کرده است: علی رغم سرمایه گذاری های صورت گرفته توسط این مجموعه در صنعت حمل و نقل ریلی، با نهایت تاسف حداقل انتظارات مدنظر این مجموعه از بخش ریلی تاکنون به هیچ وجه محقق نشده است. 

تصویر این نامه را در ادامه ببینید:

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه از تهران گذشت/ آمادگی راه‌آهن برای حمل محموله‌های بعدی
  • بار ترانزیتی افغانستان بدون مجوز از ایستگاه تهران عبور کرد
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد | این خودروها از چه برندی هستند؟ + جزئیات
  • ورود نخستین محموله خودرو‌های هیبریدی واردات قطعی به قشم
  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟
  • ◄ ناچار به خروج کامل از صنعت حمل و نقل ریلی خواهیم بود
  • ببینید | آب‌گرفتگی معابر عشق‌آباد خراسان‌جنوبی و درخواست کمک توسط مردم
  • صادرات دومین محموله ریلی افغانستان به ترکیه
  • حرکت دومین محموله ریلی افغانستان از مسیر ایران به ترکیه
  • انفجار مهیب نفتکش حامل بنزین در آمریکا (فیلم)