Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «۱۱نیوز»
2024-04-28@12:36:24 GMT

مهاجم اورتون رقیب انصاری‌فرد شد

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۹۶۳۵۸

مهاجم اورتون رقیب انصاری‌فرد شد

به گزارش"۱۱نیوز"؛ کوین میرالاس، بازیکن 30 ساله تیم ملی فوتبال بلژیک و باشگاه اورتون انگلیس که شب گذشته (یکشنبه) وارد یونان شده بود امروز در مراسم معارفه‌اش شرکت و پیراهن المپیاکوس را بر تن کرد.
کوین میرالاس که سابقه بازی در تیم المپیاکوس یونان پیش از سال 2012 میلادی را دارد به صورت قرضی از اورتون به تیم یونانی پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن مطرح بلژیکی هم‌پستی کریم انصاری‌فرد در خط حمله المپیاکوس خواهد بود.
مهاجم جدید تیم المپیاکوس یونان پس از انتقال رسمی به این تیم گفت: لحظه‌ استثنایی دیگری برای من فرا رسید و به گذشته بازگشتم. بی‌صبرانه منتظر بازی دوباره در ورزشگاه کارایسکاکی آتن با پیراهن المپیاکوس پیش چشمان هواداران هستم. فکر می‌کنم بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود.
خبر دیگر از المپیاکوس یونان حاکی از آن است که اوسکار گارسیا، سرمربی جدید اسپانیایی این تیم عصر امروز در نشست خبری شرکت کرد و از فردا به صورت رسمی تمرینات یاران انصاری‌فرد و حاج‌صفی را زیر نظر می‌گیرد. برچسب ها: کوین میرالاس ، کریم انصاری فرد ، ۱۱نیوز ، المپیاکوس ، مهاجم اورتون رقیب انصاری‌فرد شد

منبع: ۱۱نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 11news.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «۱۱نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۹۶۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق خوب برای حاج صفی در یونان

در دیداری از دور هشتم مرحله قهرمانی رقابت‌های لیگ یونان، فردا شب تیم فوتبال آ ا ک در تومبا استادیوم میهمان پائوک خواهد بود. در صورت پیروزی زرد و مشکی پوشان و توقف پاناتینایکوس، آنها می‌توانند در فاصله دو هفته مانده به پایان مسابقات، قهرمانی خود را قطعی کنند.

هفته قبل بود که در دیدار فینال گونه مسابقات، آ ا ک آتن توانست در استادیوم خانگی خود با سه گل از سد پاناتینایکوس عبور کرده و فاصله خود با این تیم را از عدد یک به چهار امتیاز افزایش دهد تا گام بزرگی به سوی قهرمانی بردارد.

سایت یونانی SDNA در گزارشی به ارزیابی نفرات صدرنشین لیگ یونان پرداخت و درباره احسان حاج‌صفی، کاپیتان پیشین تیم ملی ایران، نیز نوشت: احسان حاج‌صفی در این فصل سال پرکاری را پشت سر گذاشت و در ۲۶ بازی برای تیمش توانست سه پاس گل بدهد و یکی از خوب‌های آ ا ک آتن در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی در سوپرلیگ یونان بود.

قرارداد این بازیکن ملی‌پوش ایرانی تابستان پیش رو به پایان می‌رسد. با این حال بندی در قراردادش وجود دارد که باعث می‌شود در صورت رضایت باشگاه برای یک سال دیگر بتواند در یونان و آ ا ک آتن بماند. ادامه حضور یا جدایی او به آلمیدا سرمربی آ ا ک آتن بستگی دارد که در هفته‌های اخیر حساب ویژه‌ای روی بازیکن ایرانی باز کرده بود.

علاوه بر حاج‌صفی، استاوروس پلیوس نیز در پست مدافع سمت چپ توپ می‌زند و در کنار حاج‌صفی برای فصل بعد حفظ خواهد شد.

حاج‌صفی ۳۴ساله سومین فصل حضورش را در آ ا ک آتن سپری می‌کند. او فصل قبل توانست قهرمانی در لیگ و جام حذفی را با تیمش به دست بیاورد و اکنون نیز امیدوار به تکرار قهرمانی است.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو؛ تثبیت رتبه چهارم با غلبه بر رقیب مستقیم
  • گذر از دوران سیاه؛ اورتون در لیگ برتر ماندگار شد
  • اتفاق خوب برای حاج صفی در یونان
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست
  • ۵ رقیب قالیباف برای ریاست مجلس مشخص شدند / این ۵ نفر می‌خواهند قالیباف را ناک اوت کنند
  • (عکس) استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید!
  • فعالیت ۹۱ معدن در استان البرز
  • پوستکوعلو: اهمیت رویارویی با آرسنال برای جلوگیری از اوج‌گیری رقیب‌ اصلی‌مان را درک می‌کنیم
  • ساترا رقیب است یا شریک تولیدات تصویری؟/ ۷۰۰ تقاضا در انتظار مجوز
  • غیرمنتظره: چه بلایی بر سر صلاح آمده!