Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک- قائم‌ مقام مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: امسال پنج‌ هزار و ۱۲۶ دانش‌آموز نیازمند مستعد از حمایت‌های کمیته امداد استان مرکزی به میزان بیش از ۳۳۰ میلیون ریال بهره مند شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از کمیته امداد استان مرکزی، عدالت بهرامی با بیان اینکه حمایت از محرومان و توانمندسازی مددجویان رسالت اصلی کمیته امداد است، اظهار داشت: همه حوزه‌های کمیته امداد در این امر مهم دخیل هستند و تلاش می‌کنند تا این رسالت را به نحو احسن به انجام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد با کمک به ادامه تحصیل دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت زمینه موفقیت‌های تحصیلی و علمی آنان را فراهم کرده، افزود: امسال پنج هزار و ۱۲۶ دانش‌آموز نیازمند مستعد از حمایت‌های کمیته امداد استان مرکزی با اعتبار ۳۳۷میلیون ریال بهره‌مند شدند.

 قائم‌ مقام مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی بیان کرد: طی سال جاری دو هزار و ۵۰۰ سبد تحصیلی شامل کیف و لوازم‌التحریر با سرانه هر نفر ۴۵هزار تومان بین دانش آموزان نیازمند تحت حمایت توزیع‌ شده است.

وی در ادامه توانمندسازی فکری و فرهنگی و کمک به آینده‌سازان را از اهداف کمیته امداد در کمک به دانش آموزان و دانشجویان برشمرد و گفت: پرداخت کمک‌ هزینه تحصیلی به‌ منظور رفع بخشی از مشکلات مالی دانشجویان و دانش آموزان تحت حمایت انجام می‌شود تا بتوانند با خیالی آسوده به تحصیل ادامه دهند.

 قائم‌مقام کمیته امداد استان مرکزی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی تقویتی و جبرانی، برگزاری اردوهای تفریحی، برگزاری دوره‌های مشاوره تحصیلی و فراهم کردن امکانات آموزشی از دیگر برنامه‌های انجام‌شده در کمک به دانش آموزان کم‌بضاعت بوده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۹۶۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ علی اکبر محمدی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت اظهار کرد: تاسیس صندوق وزارت بهداشت  با هدف ایجاد انگیزه در میان دانشجویان متأهل در راستای سیاست‌های افزایش جمعیت و قانون حمایت ازخانواده صورت گرفت.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: همچنین صندوق در راستای حمایت از دانشجویان متأهل و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ همه درخواست های ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را بدون محدودیت پوشش داد.

وی بیان کرد: یک هزار و ۲۱۶ نفر به مبلغ ۷۷۱ میلیارد و ۹۶۱ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۳۱۳ ریال ودیعه مسکن و همچنین یک هزار و ۹۹۵ نفر به مبلغ ۴۹۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال وام ازدواج و ۳۸۰ نفر به مبلغ و ۲۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال وام تولد فرزند دریافت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • نمایشگاهی از معرفی هفته مشاغل در آران وبیدگل
  • سؤالات امتحانات نهایی با هدف ارزشیابی یادگیری طراحی می‌شود
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • ۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند