Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس شورای‌شهر رشت از فرماندار خواستار پیگیری اخذ بودجه‌های کشوری برای شهرداری و ساماندهی پروژه‌های توسعه‌محور شورای‌شهر با استفاده از این بودجه های ملی شد.

به گزارش ایلنا از رشت، رییس شورای شهر در دیدار با فرماندار رشت، با تبریک به سید محمداحمدی جهت انتصاب در سمت فرمانداری رشت از تعامل وی با شوراها در زمان تصدی سمت مدیریتی در استانداری تمجید کرده و با اشاره به شرایط خاص موجود علی الخصوص در حوزه اقتصاد حضور فرمانداری با تجربه  را باعث امیدواری دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید امیر حسین علوی در ادامه با بیان این مورد که منتخبین مردم در شورای شهر فعالیت خود را زیر نظر فرمانداری و مستقیما خود فرماندار انجام میدهند از ارتباط خوب فرمانداران گذشته با ادوار شورا یاد کرد و شورای پنجم را آماده تعامل با فرماندار جدید رشت دانست.

وی با اشاره به سبقه احمدی در مدیریت بودجه و تجربیات وی در این حوزه خواستار پیگیری اخذ بودجه های کشوری برای شهرداری و ساماندهی پروژه های توسعه محور شورای شهر با استفاده از این بودجه های ملی شد.

 

 

 

 

 

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۹۶۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی کودکان گل‌فروش در مسیر بهشت‌زهرا

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، طرح ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بزرگراه شهید هاشمی و مسیرهای منتهی به بهشت زهرا (س) با مشارکت یگان اجراییات شهرداری تهران، کلانتری ۱۷۱، اداره کل بهزیستی شهر تهران، پلیس راهور، سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، مرکز رصد و پایش آسیب‌های اجتماعی و سازمان بهشت زهرا (س) انجام شد.

حسین اخگرپور سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: با توجه به اینکه محور شهید هاشمی از بزرگراه‌های پر تردد و از مسیرهای منتهی به بهشت زهرا (س) محسوب می‌شود اغلب کودکان کار در حاشیه این محور و در غرفه‌ها مشغول فروش گل هستند.

وی ادامه داد: به منظور جلوگیری از سو استفاده از کودکان، احتمال خطر تصادف آن‌ها و ایمنی ترافیکی در حاشیه بزرگراه در قالب طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی ۶۳ کودک مشغول به کار در غرفه‌ها توسط مددکاران سازمان بهزیستی جذب و به منظور ساماندهی جمع‌آوری شدند.
به گفته این مسؤول، شناسایی سر شبکه‌های به کارگیری کودکان در حاشیه این محور و بهشت زهرا (س) در دستور کار قرار دارد.

دیگر خبرها

  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش در مسیر بهشت‌زهرا
  • تجلیل از شهرداران، شورا‌ها و دهیاران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • تجلیل ازاعضای شوراهای اسلامی شهرستان نقده
  • محور اصلی کار بنده توجه به اشتغال و کسب و کار است
  • گرگان گران اداره می‌شود/ ناتوانی در جذب سرمایه گذار برای توسعه
  • واریز ۵۷ میلیارد تومان از سوی دولت به شهرداری‌های پیرانشهر
  • اختصاص 800 میلیارد تومان به پروژه های محلات کم برخوردار در بودجه سال جاری