Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسین مخلصی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران نطنز عنوان کرد: شدیدترین حادثه های رانندگی در محورهای مواصلاتی طی سه ماهه سوم سال برخورد یک دستگاه خودروی سمند با یک دستگاه کامیون بود که یک فوتی و 6 آسیب دیده داشت و همچنین واژگونی یک دستگاه پژو نیز منجر به جان باختن سه نفر و آسیب دیدن سرنشین دیگر این خودرو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به برقراری 248 تماس تلفنی با مرکز فوریت های پزشکی شهرستان نطنز در مورد تصادف ها بیان کرد: 86 مورد از سانحه های رانندگی رخ داده در این مدت مربوط به موتور سواران و 56 مورد رانندگان، 55 مورد به آسیب دیدن سرنشین و 36 مورد نیز به آسیب دیدن عابران پیاده منجر شده است.
مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌ های پزشکی شهرستان نطنز بیان کرد: 6 هزار و 259 تماس در مجموع طی پائیز امسال با اتاق فرمان 115 این شهرستان برقرار شد که از میان آنها 862 تماس مزاحمت تلفنی بود.
او اضافه کرد: 724 ماموریت به دنبال تماس های ورودی انجام شد که 476 مورد از آنها مربوط به حادثه های غیر تصادفی مانند 108 مورد بیماری قلبی، 70 مورد بیماری تنفسی، 42 مورد آسیب دیدگی ناشی از سقوط، 16 مورد مسمومیت، هفت مورد گازگرفتگی و سه مورد سوختگی بود.
مخلصی در ادامه گفت: 199 نفر از آسیب دیدگان پس از دریافت خدمات امدادی به بیمارستان منتقل شدند، هشت نفر در دم جان خود را از دست دادند و 28 نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.
وی همچنین با اشاره به اجرای طرح بسیج همگانی آموزش احیا با حضور 184 نفر از گروه‌ های هدف در شهرستان نطنز افزود: مرکز فوریت‌ های پزشکی این شهرستان با برخورداری از 30 نفر امدادگر با چهار پایگاه شهری و جاده‌ای به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات درمانی پیش‌بیمارستانی به آسیب دیدگان حادثه ها و بیماران است.
شهرستان نطنز با جمعیت نزدیک به 47 هزار نفر در فاصله 125 کیلومتری شمال اصفهان واقع می باشد.
خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی ** انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده
7430/8123

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۹۶۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردباد در آمریکا/ ۵ نفر کشته و ۱۳۰ تَن زخمی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، اورژانس شهر هیوز اعلام کرد که بر اثر وقوع گردباد ۴ نفر از جمله یک کودک در ایالت اکلاهما و یک نفر در آیووا واقع در آمریکا جان خود را از دست داده‌ اند.

بر اساس اعلام این رسانه، در نتیجه وقوع این گردباد حدود ۱۰۰ نفر نیز زخمی شده اند.

این در حالیست که در شهر سالفر در جنوب اکلاهما نیز حدود ۳۰ نفر مصدوم شده‌ اند.

سرویس ملی هواشناسی آمریکا اعلام کرد که در طول شب گذشته، گردبادهای عظیم و بسیار مرگبار زیادی در نقاط مختلف ایالت اوکلاهاما ثبت شد.

کوین استیت، فرماندار اوکلاهاما نیز در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد که چهارمین مورد مرگ در شهر سولفور در شهرستان موری که به شدت آسیب دیده است، رخ داده است.

عملیات پاکسازی در مناطق حادثه‌دیده در جریان است.

کد خبر 6092509

دیگر خبرها

  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • گردباد در آمریکا/ ۵ نفر کشته و ۱۳۰ تَن زخمی شدند
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب
  • (ویدئو) تصادف رانندگی دومین وزیر اسرائیل در دو روز پیاپی
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان