Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت بالای این استان در تولید محصولات صنایع دستی گفت: برای معرفی این قابلیت نمایشگاه دائم توانمندی صنایع دستی استان بوشهر در تهران ایجاد و به مراکز دیگر استان‌ها وصل می‌شود. ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۸ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم گراوند امشب در شورای اداری استان بوشهر با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با گرامیداشت 19 دی سالروز قیام  مردم قم علیه رژیم ستم شاهی و گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی از یاران امام راحل و مقام معظم رهبری با تشریح فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر اظهار داشت: سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر از توانمندی بالایی برخوردار هستند به‌گونه‌ای که در 21 حوزه فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه سازمان‌های مردم نهاد در راستای خدمت به جامعه و مردم خالصانه فعالیت می‌کنند افزود: سمن‌‌ها در راستای فعالیت‌‌های مورد نیاز جامعه با همدلی و همراهی دستگاه‌های اجرایی تلاش می‌کنند که خدمات آنان قابل تقدیر و قدردانی است.

گراوند، ظرفیت استان بوشهر در حوزه‌‌های مختلف را مورد اشاره قرار داد و گفت: این استان به سبب وجود ذخائر عظیم گاز به عنوان پایتخت انرژی معرفی شده و این در حالی است که ظرفیت بالایی در بخش‌های ذخائر دریایی، سواحل، کشاورزی و گردشگری در استان بوشهر وجود دارد.

استاندار بوشهر با اشاره به توانمندی کارآفرینان در بخش صنایع دستی و مشاغل خانگی بیان کرد: به سبب وجود توانمندی بالایی هنرمندان و کارآفرینان ظرفیت تولید محصولات صنایع دستی در استان بوشهر مورد توجه قرار گرفته است.

وی، از برپایی نمایشگاه دائم توانمندی صنایع دستی استان بوشهر در تهران خبرداد و تصریح کرد:برای معرفی این قابلیت نمایشگاه دائم توانمندی صنایع دستی استان بوشهر در تهران ایجاد و به مراکز دیگر استان‌ها وصل می‌شود.

گراوند با اشاره به واگذاری پست‌‌های مدیریتی به بانوان شایسته و توانمند در دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر خاطر نشان کرد: در دولت یازدهم 30 پست مدیریتی به زنان کارآمد و توانمند استان بوشهر واگذار شد و از ابتدای تشکیل دولت دوازدهم تاکنون نیز 24 انتصاب در این عرصه صورت گرفته است.

استاندار بوشهربا قدردانی از مدیران کل دستگاه‌های استان در توجه به واگذاری پست‌های مدیریتی به زنان شایسته گفت: در حوزه روستایی نیز 30 دهیار استان بوشهر بانو هستند که نشان از قابلیت بالای زنان استان بوشهر و کارآمدی آنان است.

انتهای پیام/

R41363/P1377/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۹۷۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علی خاکسار، با اشاره به حضور همدان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اظهار داشت: در غرفه استان همدان و در این نمایشگاه ۱۰ فرصت آماده سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری و صنایع‌دستی به بازدیدکنندگان و هیات‌های تجاری داخلی و خارجی معرفی می‌شود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، بیان کرد: مشخصات کلی طرح‌های گردشگری و صنایع‌دستی، میزان سرمایه ‌گذاری و کار امکان سنجی انجام شده برروی آنها در قالب بروشور و کتابچه‌ای تهیه شده است و در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

وی با تشریح فرصت‌های سرمایه‌گذاری بخش گردشگری و صنایع‌دستی استان در این نمایشگاه افزود: این ۱۰ بسته با ارزش ۳۷هزار میلیارد ریال و در قالب انعقاد یک تفاهم نامه ۵ ساله در استان همدان قابل اجرا خواهد شد.

خاکسار در پایان خاطرنشان کرد: ایجاد مناطق نمونه گردشگری، پردیس گردشگری خورزنه و دهکده گردشگری سلامت، تولید سفال و سرامیک، صنایع‌دستی سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی و تولید چرم، مبل و منبت و منبت‌کاری از جمله این بسته‌های سرمایه‌گذاری هستند.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و عکس جاذبه‌های شیراز در سئول
  • اهتمام بیشتری برای ایجاد فرصت عرضه تولیدات داخلی به کار گرفته شود
  • معرفی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو
  • گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی کتابخوان
  • تائید بیمه هنرمندان صنایع‌دستی فارس پس از ۱۵ سال
  • نمایشگاه صنایع دستی در شاهرود گشایش یافت
  • نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی در شاهرود
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در نمایشگاه صادراتی تهران
  • معرفی گوهرسنگ خراسان جنوبی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • تبادل فرهنگ گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه تقویت شود