Web Analytics Made Easy - Statcounter

قشم - ایرنا -رئیس و اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه از شرکت نفت فلات قاره و مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران بازدید کرده و از نزدیک با مسائل و روند فعالیت این مجموعه ها آشنا شدند.

به گزارش ایرنا، رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران هدف از این بازدیدها را آشنایی بیشتر با چالش های فعالیت های حوزه انرژی در استان هرمزگان اعلام و اضافه کرد: این بازدیدها کمک می کند تا نمایندگان بتوانند در قالب های مختلف مانند تصویب قوانین، تامین بودجه و اعتبارهای مورد نیاز این بخش ها حمایت لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فریدون حسنوند ادامه داد: اگر ایراد و اشکال هایی در طرح ها وجود داشته باشد کمیسیون آن ها را به مسئولان وزارت نفت و یا نیرو اعلام می کند.
وی اشاره کرد: دغدغه هایی برای تامین منابع مالی تکمیل پالایشگاه ستاره خلیج فارس وجود داشت که با توجه به دستور رئیس جمهوری، 260 میلیون یورو به این منظور اختصاص می یابد.
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: این کمیسیون پیشنهاد اختصاص ردیف بودجه مستقل گاز رسانی به هرمزگان را به کمیسیون تلفیق ارسال کرد که توسط این کمیسیون تصویب شد.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: مجموعه ای در وزارت نفت مسئولیت عمران مناطق نفت خیز را بر عهده دارد که این بخش برنامه پنج ساله ای برای اجرای طرح های مختلف آموزشی، بهداشتی، ورزشی و عمرانی در این مناطق تهیه کرده است.
وی بیان داشت: کمیسیون انرژی از وزیر نفت خواسته است در سال آینده، هزار میلیارد تومان توسط شرکت ملی نفت به این طرح ها اختصاص داده شود تا با مشکل روبه رو نشوند.
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به بازدید اعضای این کمیسیون از مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران این مجموعه را یکی از نمونه های موفق اجرای اقتصادی مقاومتی معرفی کرد.
رئیس و اعضای کمیسیون انرژی مجلس روز یکشنبه برای بازدید از پالایشگاه ستاره خلیج فارس، پالایشگاه بندرعباس، شرکت نفت فلات قاره (در قشم) به هرمزگان سفر کردند.
در این سفر دو روزه مسائل و مشکلات و ظرفیت های این مجموعه ها مورد بررسی قرار گرفت.
3219/2094/7408
خبرنگار:عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده: محمد جهانگیریان

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۹۷۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم

رئیس کمیسیون شورا‌ها و امورداخلی کشور در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : قانون « شفافیت قوای سه گانه » موظف می‌کند که همه اطلاعات و داده‌ها، به جز موارد مربوط به امنیت ملی و منافع اقتصادی، در دسترس عموم قرار گیرد.

محمد صالح جوکار، رئیس کمیسیون شورا‌ها و امورداخلی کشور در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : قانون « شفافیت قوای سه گانه » موظف می‌کند که همه اطلاعات و داده‌ها، به جز موارد مربوط به امنیت ملی و منافع اقتصادی، در دسترس عموم قرار گیرد.

وی افزود : تشکیل کارگروهی برای تشخیص اطلاعات قابل انتشار یک کارگروه به جای شورای عالی امنیت ملی تشکیل می‌شود تا در مورد انتشار یا عدم انتشار اطلاعات توسط دستگاه‌ها تصمیم‌گیری کند.

جوکار اظهارداشت : با توافق مجلس و شورای نگهبان، ابهامات مربوط به مصالح عالی نظام و ترکیب کارگروه رفع شد.

وی افزود : این قانون به مطالبات دیرینه مردم و جوانان برای شفافیت پاسخ می‌دهد و از سوی نمایندگان مجلس نیز با رای بالا به تصویب رسید.

جوکار ابراز داشت : با رفع ایرادات، انتظار می‌رود که شورای نگهبان نیز این قانون را تایید کند و زمینه اجرای آن فراهم شود.

رئیس کمیسیون شورا‌ها و امورداخلی کشور در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : طبق این قانون، آراء نمایندگان، دارایی‌های مجلس، دولت و سایر نهاد‌ها و همچنین آراء شورا‌ها و کمیسیون‌ها باید به طور شفاف در دسترس عموم قرار گیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • عکس | بازدید رئیس رسانه ملی از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»
  • جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به نام والیبال ایران
  • رئیس کمیسیون حقوقی مجلس: بعید است بررسی قانون مهریه به مجلس یازدهم برسد
  • اصولگرایان در مجلس آینده یک فراکسیون تشکیل می‌دهند
  • اولویت مجلس آینده «اقتصاد» و «فرهنگ» خواهد بود
  • باید بعد از انتخابات «لیست‌بندی‌ها» را کنار گذاشت
  • باید افراد اصلح را به مردم معرفی کنیم