Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاینکس از اهداف فصل تیمش می گوید.

طرفداری - سرمربی باوارایی ها اذعان داشته که تیمش باید بیشتر روی دفاعش کار کند.

به گزارش کیکر، باوارایی ها از کمپ تمرینی خود که در دوحه برگزار شد، برگشته اند و خود را برای مصاف با بایر لورکوزن در هفته اول نیم فصل دوم بوندس لیگا، آماده می کنند. یوپ هاینکس، سرمربی این تیم از اهداف تیمش در نیم فصل دوم صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ابتدا درباره لیگ قهرمانان و قرعه بشیکتاش گفت:

می دانم که چطور در لیگ قهرمانان، برنده باشم. در حال حاضر تمرکزم روی بازی برابر بشیکتاش است.

 هاینکس درباره بوندس لیگا نیز صحبت کرد:

این موضوع که با 11 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم نیم فصل اول را تمام کردیم برای ما طرفداران، یک افتخار بزرگ است. شرایط خوبی داریم و بازیکنان با انگیزه ای عالی از تعطیلات زمستانی برگشته اند. از کار کردن با بازیکنانم لذت می برم.

سرمربی باوارایی ها درباره عملکرد خط دفاع تیمش نیز گفت:

باید رفتار های دفاعی خود را بهبود بخشیم. می دانم که در چند بازی گذشته، گل زدن به ما مشکل بوده است اما باید گل خورد را غیر ممکن کنیم. هنوز کار های زیادی برای انجام دادن در این مورد داریم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۹۷۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جنجالی: مهاجم فارست هوادار سیتی بود!

به گزارش "ورزش سه"، روز خوبی برای کریس وود نبود. مهاجم ناتینگهام فارست امروز در ترکیب فیکس تیمش برابر منچستر سیتی قرار گرفت اما نتوانست مانند دیدار سه هفته پیش که برابر تاتنهام گلزنی کرده بود، دروازه یکی دیگر از تیم‌های بیگ سیکس را باز کند.

در نیمه اول و در حالی‌که بازی با گل یوشکو گواردیول با نتیجه ۱-۰ دنبال می‌شد، وود در مقابل دروازه فقط به یک لمس توپ نیاز داشت تا دروازه ادرسون را باز کند، اما او نتوانست به توپ ضربه بزند و یک موقعیت عالی را از تیمش گرفت.

در ابتدای نیمه دوم هم آنتونی الانگا از سمت چپ یک حرکت عالی را آغاز کرد و مدافعان سیتی را به هم ریخت. پس از ورود به محوطه جریمه توپ را به وود در مقابل دروازه سپرد اما این مهاجم باز هم با یک ضربه ضعیف، توپ را به پای مدافع سیتی کوبید.

وود در شکست ۲-۰ تیمش عملکرد بسیار ضعیفی را ثبت کرد تا ناتینگهام فارست فرصت افزایش فاصله از منطقه سقوط را از دست بدهد. پس از پایان بازی هواداران ناتینگهام فارست و آرسنال که با سیتی در کورس قهرمانی است، وود را هدف انتقادات‌شان قرار دادند.

در همین حین برخی از هواداران از صفحه توییتر این بازیکن توییت‌هایی قدیمی را پیدا کرده‌اند که در آنها از منچستر سیتی حمایت و اعلام کرده که هوادار این تیم است. این توییت‌ها جنجال تازه‌ای بین هواداران به پا کرده است. آنها با استناد به هواداری وود از سیتی و موقعیت‌هایی که امروز از دست داد، می‌گویند او «مدال قهرمانی را به گردن بازیکنان سیتی انداخته است.»

دیگر خبرها

  • (ویدئو) مهاجر مبتلا به سرطان برنده جایزه بخت آزمایی یک میلیارد دلاری شد
  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • کشف جنجالی: مهاجم فارست هوادار سیتی بود!
  • حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد
  • بلای جان پرسپولیس پس از 120 (عکس)
  • جو کول پیش‌بینی می‌کند؛ از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا تا قهرمان یورو و برنده توپ طلا
  • استقلال و پرسپولیس، یک برنده و یک بازنده!
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • چه تیم‌هایی در جام جهانی باشگاه‌ها 2025 شرکت می‌کنند؟