Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز؛ پرویز سروری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی شبکه خبری تهران نیوز در ارتباط با اعتراضات اخیر مردمی و موج‌سواری ضدانقلاب اظهار داشت: عدم توانایی در جهت ارائه خدمات مناسب و حل مشکلات مردم زمینه نارضایتی را فراهم می‌کند و منجر به شکل‌گیری تجمع‌های امروزی می‌شود.

وی در ادامه به انتقاد از مسئولان ناکارآمد پرداخت و گفت: برخی از مسئولان را می‌بینیم که توانایی اداره یک بقالی را هم ندارند و به علت فقدان شایسته‌سالاری و رانت درمسند قدرت قرار گرفته‌اند ولی قادر به حل این مشکلات نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در ادامه افزود: در این شرایط، افراد ناکارآمد به مشاوران ویژه تبدیل می‌شوند و زمینه را برای نارضایتی عمومی فراهم می‌کنند. دستگاه‌های اطلاعاتی باید ورود پیدا کنند و ببینند که نفوذ و ماجرای شیلی در حال تکرار است یا کم‌کاری این مسئولان واقعا از روی ناتوانی است.

سروری در ارتباط با انتقاد مردم نسبت به مدارا کردن نیروهای امنیتی در برخورد با اغتشاش‌گران یادآور شد: نیروهای امنیتی ما دیر اقدام کردند و این حاکی از عدم اشراف اطلاعاتی آن‌ها برای شناخت موضوع در نطفه است.

وی در پایان به جداسازی سطح ضدانقلاب از معترضان به شرایط اقتصادی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: با شناختی که ما از نیروهای امنیتی و توانایی آن‌ها داریم، انتظار می‌رود تا جبران مافات کنند و اشراف اطلاعاتی‌شان منجر به خنثی‌سازی توطئه دشمنان شود.

 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۹۸۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) اعتراف افسر جاسوس موساد به قدرت و توانایی ایران

ایدی کوهین، افسر سازمان جاسوسی موساد اسرائیل گفت: توانمندی ایرانی‌ها بیشتر از آن چیزی است که شامگاه شنبه رخ داد؛ آن‌ها از تمام توان خود استفاده نکردند؛ به هر حال می‌خواهند همیشه یک عنصر غافلگیری برای ارائه داشته باشند!

به گزارش فرهیختگان، وی افزود: آن‌ها می‌خواستند بگویند که منِ ایران می‌خواهم از دور جواب بدهم و بگویند من ایران هستم، من جمهوری اسلامی ایران و دارای قدرت هستم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تعرض نیروهای امنیتی به دانشجویان حامی فلسطین در قاهره
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق (+جزئیات)
  • محور ترانزیتی کاشان - بادرود بازگشایی شد
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • دومین شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل پس از طوفان الاقصی چیست؟
  • دومین شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل پس از طوفان الاقصی
  • (ویدیو) اعتراف افسر جاسوس موساد به قدرت و توانایی ایران
  • راهکار فرانسه برای کمبود پلیس در المپیک پاریس
  • مسلمانان روهینگیا همچنان با پاکسازی قومی مواجه هستند
  • ۷ مصوبه مهم مجلس برای فناوری‌های برتر مورد نیاز دفاعی و امنیتی