Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرحسین ثابتی: فکر می کنید این چند خط بیانیه کدام حزب یا مواضع کدام شخصیت سیاسی است؟   «حوادث تلخ روزهای اخیر در نقاط مختلف کشور نشان داد که عناصر فرصت طلب و عوامل آشوبگر با سوء استفاده از اجتماعات و اعتراضات آرام مردمی با ایجاد آشوب، ناامنی، تخریب اموال عمومی، اهانت به مقدسات دینی و ملی، و حتی قتل انسانهای بیگناه، اهداف پلید دشمنان را دنبال میکنند و در حقیقت با اینگونه اقدامات در مسیر ابراز و تحقق مطالبات واقعی مردم انحراف ایجاد کرده و موجب زیان مضاعف بر کشور و جامعه میگردند و لذا هوشیاری و مراقبت عموم ملت شریف ایران و تمامی دلسوزان و علاقمندان به پیشرفت، امنیت و آرامش کشور ضرورتی اجتناب ناپذیر برای گذر از این دشواریهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بلافاصله پس از بروز اولین تجمعات و اعتراضات مردمی دشمنان قسم خورده و کینه توز ملت ایران و در رأس آنها آمریکا و عوامل زبون آنان همچون تروریستهای منافق و برخی مزدوران منطقه ایی آنان به حمایت و تشویق آشوبگران و اقدامات خشونت بار آنان پرداختند و عمق فریبکاری خود در ادعای دموکراسی و دلسوزی برای مردم ایران را به نمایش گذاشتند.»   این چند خط نه بیانیه جبهه پایداری و حزب موتلفه و جمعیت ایثارگران است و نه سخنان حسین شریعتمداری یا حمید رسایی یا محمد حسین صفار هرندی! اینها جمع بندی جلسه اخیر «مجمع روحانیون مبارز» از حوادث و ناآرامی های اخیر است که از قضا ریاست این جلسه نیز بر عهده «سید محمد خاتمی» بوده است. این خبر توسط روابط عمومی مجمع روحانیون مبارز منتشر شده است.   مجمع روحانیون همان جریانی است که سال 88 نتیجه نهایی انتخابات ریاست جمهوری را نپذیرفت و با بیانیه های متعدد، مردم را به حضور خیابانی دعوت کرد. سید محمد خاتمی نیز همان کسی است که در تجمع غیرقانونی حامیان موسوی در 25 خرداد 88 در خیابان آزادی حضور پیدا کرد، همان تجمعی که در انتهایش به صورت مسالمت آمیز! به پایگاه نظامی مقداد کوکتل مولوتوف پرتاب کردند و نتیجه آن کشته و زخمی شدن ده ها نفر بود.   شاید حالا بهتر بتوان فهمید چرا سال 88 فتنه و ناآرامی ها 8 ماه طول کشید اما امسال در کمتر از یک هفته به پایان رسید؟ زیرا با جماعتی روبرو هستیم که همه چیز حتی منافع ملی و امنیت کشور را قربانی سیاسی بازی ها خود می کنند. اگر دولت مستقر «رقیبش» باشد، مردم را به حضور در کف خیابان دعوت می کند و وقتی دولت مستقر «رفیقش» باشد بلافاصله جلسه برگزار می کند و (به درستی) رسما اعلام می کند که آشوبها کار دشمنان است و  ادامه این کارها دشمن را امیدوار می کند.    اگر استانداردهایشان دوگانه نبود و همان سال 88 نیز قانون را می پذیرفتند و به جای دعوت مردم به اردوکشی خیابانی، با آشوبها مرزبندی صریح داشتند و میرحسین موسوی اوباش روز عاشورای 88 را «مردم خداجوی» توصیف نمی کرد، چه هزینه هایی بر کشور و مردم تحمیل نشده بود...

منبع:رجانیوز

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۹۸۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت رئیس شورای شهر از سرمایه‌گذاران برای حضور در میمند

بهنام صیادنژاد در همایش بزرگداشت هفته گردشگری میمند به شرح برنامه‌های هفته بزرگداشت گردشگری میمند پرداخت و گفت: افتتاحیه برنامه‌های هفته میمند از ۶ اردیبهشت با راه اندازی ایستگاه استقبال و نمایشگاه آغاز شد و تا ۱۶ اردیبهشت ادامه دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر میمند افزود: همایش پیاده روی خانوادگی جمعه ۷ اردیبهشت ماه برگزار شد و در ادامه گلباران قبور مطهر شهدا، تجلیل از خانواده معظم شهدا و تکریم از خانواده اولین شهید مدافع حرم جهانپور شریفی از برنامه‌های نهم دی ماه است.

او ادامه داد: آیین گلاب‌گیری به شکرانه برداشت گل محمدی جهت هدیه به عتبات عالیات در ۱۰ اردیبهشت، برگزاری شب شعر گل سرخ و رونمایی از کتاب میمند در ۱۱ اردیبهشت ماه، پیاده روی و طبیعت‌گردی در دامنه کوه پادنا در روز ۱۲ اردیبهشت از دیگر برنامه‌های هفته میمند است.

این مقام مسئول از برگزاری نخستین جشنواره عکس موبایلی با محوریت گل محمدی و گلاب میمند از سوی شورای اسلامی شهر میمند خبر داد و تاکید کرد: در پایان برنامه‌های روز میمند، جوایزی به برترین آثار این جشنواره، اهدا خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی میمند در پایان سخنان خود از سرمایه گذاران برای حضور در این منطقه در راستای انجام فعالیت‌های اقتصادی به دلیل وجود ظرفیت‌های بیشمار میمند دعوت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • ۳۰ رئیس اتاق بازرگانی به اکسپو ایران می‌آیند
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم
  • دعوت رئیس شورای شهر از سرمایه‌گذاران برای حضور در میمند
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • شوراها پل ارتباطی دولت و مردم
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس