Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@02:23:44 GMT

تجربه مکالمه تلفنی به سبک جیمز باند +عکس

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۹۹۲۳۳

تجربه مکالمه تلفنی به سبک جیمز باند +عکس

مچ‌بندی که کاربران را قادر می‌سازد تنها با نگه انگشت اشاره نزدیک گوش با دیگران مکالمه تلفنی داشته باشند، به زودی روانه بازار می‌شود.

به گزارش مشرق، شرکت "اینومدل لب"(Innomdle Lab) از استارت آپ های زیرمجموعه سامسونگ، آماده تولید و عرضه اولین محصول انقلابی خود به بازار است. این مچ‌بند خارق العاده Sgnl نام دارد و به طرز اعجاب انگیزی انگشت کاربر را به یک میکروفن و اسپیکر برای مکالمه تلفنی تبدیل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانیکه این مچ بند با گوشی همراه متصل شود، کاربر می‌تواند به سبکی که سابقا در فیلم‌های علمی-تخیلی دیده بودیم، فقط با لمس گوش خود به تماس‌های دریافتی پاسخ دهد.

هنگامیکه کاربر انگشتش را بر روی گوش خود فشار می‌دهد، Sgnl صدای تماس صوتی را از طریق انگشت کاربران به گوش وی منتقل می‌کند.

این فناوری دارای یک یونیت داخلی است که صدا را از طریق ارتعاشاتی که از خود ساطع می‌کند به گوش می‌رساند. این بند ساعت همچنین دارای یک الگوریتم صوتی است که به طور انتخابی سیگنال‌های صدا را تقویت می‌کند و صدای کاربر را از طریق یک میکروفون که در داخل آن تعبیه شده بهبود می‌بخشد.

این یونیت در قسمت زیرین بند Sgnl قرار داشته و به ادعای سازندگان این فناوری، مصرف انرژی بسیار پایینی دارد و می‌تواند تا ۴ ساعت تماس صوتی را پشتیبانی کند. همچنین برای شارژ این یونیت می‌توان از یک کابل microUSB استفاده کرد.

این فناوری همچنین دارای دکمه‌هایی برای کنترل صدا و یک سوئیچ برای قرار گرفتن بر روی حالت "لطفا مزاحم نشوید" (Do Not Disturb mode ) است.

سازندگان Sgnl ادعا می‌کنند صدایی که از طریق انگشت کاربر به گوش وی منتقل می‌شود توسط اطرافیان قابل شنود نیست زیرا ارتعاشات مستقیما به داخل گوش کاربر منتقل می‌شود.

برای تماس‌های صوتی، بند Sgnl از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند متصل شده و دقیقا عملکردی مانند هدست‌های بلوتوثی دارد.

بند Sgnl همچنین رادای یک اپلیکیشن است که به کاربر امکان انتخاب موارد دریافتی مانند ایمیل‌ها، پیام‌ها یا رویدادهای تقویم را می‌دهد.

Sgnl همچنین به کمک اپلیکیشن خود می‌تواند به عنوان یک ردیاب تناسب اندام عمل کند.

کاربران می‌توانند بند Sgnl را به یک ساعت معمولی یا یک ساعت هوشمند ببندند یا از آن به تنهایی استفاده کنند.

منبع: ایسنا ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۹۹۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در عظیمیه کرج

‌به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد نادربیگی گفت: کارشناسان پلیس فتای استان البرز با بکارگیری روش‌های نوین بررسی جرایم رایانه‌ای و اقدامات فنی و پلیسی از فعالیت یک اکانت تلگرامی در زمینه فیشینگ مطلع شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: پس از انجام اقدامات پلیسی هویت و مخفیگاه متهم مورد نظر در منطقه عظیمیه کرج شناسایی و نامبرده با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شد.

وی بیان کرد: در بازرسی از تجهیزات الکترونیک متهم که به وسیله آنها اقدام به ارسال پیامک‌های جعلی ابلاغیه قضائی می‌کرد، اطلاعات بانکی بیش از ۴۰۰ کاربر شناسایی شد که تاکنون ۱۸ نفر از مالباختگان شناسایی شده‌اند.

سرهنگ نادربیگی با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری انجام شده توسط این متهم توسط کارشناسان بیش از دو میلیارد ریال برآورد می‌شود، از معرفی وی به مرجع قضائی خبر داد.

وی گفت: مشاهده ابلاغیه قضائی هیچ نیازی به پرداخت وجه ندارد، لذا در مواجهه با سایت‌های جعلی که برای مشاهده ابلاغیه کاربر را به درگاه واریز منتقل می‌کند، به هیچ وجه اطلاعات بانکی را در آن بارگذاری نکنید.

کد خبر 6097093

دیگر خبرها

  • ریموت کنترل جرثقیل و کاربرد آن
  • در این سیاره سرعت باد مثل سرعت «گلوله» است
  • فیشینگ حرفه‌ای در عظیمیه کرج دستگیر شد
  • هوش مصنوعی iOS ۱۸ را زیر و رو می‌کند
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در عظیمیه کرج
  • جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج اعلام شد
  • اعلام جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج ایرانی
  • رونمایی از اسرار یک سیاره جهنمی توسط تلسکوپ فضایی جیمز وب
  • یک مکالمه بیسیمی با عراقی‌ها درباره صدام
  • سهم بازار اپراتورها از مکالمه و پیامک کاربران