Web Analytics Made Easy - Statcounter

 متن پیام  دبیرکل آیمو  به شرح زیر است:
 فکر و دعای ما همراه دریانوردانی است که در پی سانحه تانکر سانچی و تصادم آن در آبهای چین همچنان مفقود هستند.مراتب همدردی عمیق خود را به خانواده و دوستداران آنها ابراز می کنیم.
همچنین لازم می دانم از همه کسانی که در عملیات جستجو و نجات در سطح بین المللی شرکت داشته اند و تلاش هایشان برای اطفا حریق و پاکسازی آلودگی شرکت داشته اند تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ما لحظه به لحظه این سانحه را دنبال و رصد می کنیم.
آیمو آمادگی دارد تا  هرگونه کمک  فنی نیاز باشد را در اختیار بگذارد. در بلند مدت انتظار می‌رود بررسی کاملی از سانحه به عمل آید و نتایج آن و یافته های مربوط به آن به اطلاع آیمو برسد تا  ما بتوانیم  هر چه در اختیار داریم بکار بگیریم و وقوع سوانح مجدد را به حداقل برسانیم.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۹۹۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان

شهید ۱۳ ساله محمدمهدی ایرانمنش که در حادثه تروریستی ۱۳ دی‌ماه در کرمان مصدوم شده بود امروز بر دستان مردم تشییع و در کنار پدر شهیدش در گلزار شهدای اختیارآباد تدفین شد.این نوجوان ۱۳ ساله کرمانی که از قسمت نخاع آسیب جدی دیده بود از روز حادثه تاکنون در بخش ای سی یو بیمارستان پیامبر اعظم (ص) کرمان بستری بود و با وجود درمان‌های تکمیلی زیادی بر روی وی انجام شده بود روز گذشته به درجه رفیع شهادت نائل آمد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073204 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان
  • ارسال تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد
  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان
  • لاله‌های باغ ایرانی
  • شروع به کار یک جشنواره سینمایی بدون دبیر!
  • لحظه تدفین شهید ۱۳ ساله حادثه تروریستی کرمان
  • باد شدید مناره مسجد را به زمین پرتاب کرد + فیلم | لحظه وقوع حادثه را ببینید
  • لحظه برخود قطار با تریلری که روی ریل گیر کرده است + فیلم