Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: پسر جوان که با دختر جوانی در مؤسسه زبان انگلیسی آشنا شده بود، فکر نمی‌کرد از سوی عموی وی مورد آدم‌ربایی و کتک‌کاری قرار بگیرد.

چندی قبل پسر جوانی سراسیمه به اداره پلیس مراجعه کرد و از مردی به اتهام آدم‌ربایی و کتک‌کاری شکایت کرد. شاکی در توضیح ماجرا گفت: من دانش‌آموز سال آخر دبیرستان هستم، مدتی قبل در مؤسسه زبان انگلیسی با دختر جوانی به نام شهره آشنا شدم، ما ابتدا به صورت پیامکی و از طریق فضای مجازی با هم ارتباط داشتیم و روزهایی با هم کلاس زبان داشتیم و با یکدیگر ملاقات می‌کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدتی بعد ارتباط ما بیشتر شد به طوری که به یکدیگر علاقه پیدا کردیم و تصمیم گرفتیم در آینده با هم ازدواج کنیم. ارتباط ما ادامه داشت و هر زمان با هم بیرون می‌رفتیم عکس‌های دو نفری زیادی با گوشی‌هایمان می‌گرفتیم و داخل گوشی ذخیره می‌کردیم، تا اینکه چند روز قبل شهره با من تماس گرفت و گفت عمویش از ارتباط ما باخبر شده و عکس‌های دو نفریمان را داخل گوشی‌اش دیده است.

شهره گفت: عمویم اصرار دارد که شما را معرفی کنم، اما من گوشی‌ام را شکسته‌ام تا اطلاعات شما را به‌دست نیاورد. او گفت: عمویم مرد بداخلاقی است، اگر تو را شناسایی کند حتماً بلایی سر تو می‌آورد و به همین دلیل من و شهره چند روزی ارتباطمان را با هم قطع کردیم.

وی ادامه داد: از آنجایی که ما خیلی به هم علاقه داشتیم، ارتباط تلفنی‌مان را ادامه دادیم تا اینکه ‌یک روز با هم داخل خیابانی قرار ملاقات گذاشتیم. من کمی زودتر در محل قرار حاضر شدم که ناگهان مردی با خودروی پراید کنارم توقف کرد، اسم مرا صدا زد و من هم جواب دادم که از خودرو بیرون آمد و مرا کتک زد و گفت‌ که عموی شهره است. سپس گوشی‌ام را به زور از من گرفت و تمامی عکس‌های من و شهره را پاک کرد و در ادامه مرا به زور سوار خودرواش کرد و به خانه‌ای در تهرانسر برد. او آنجا مرا دو ساعت حبس کرد و در این دو ساعت به شدت مرا کتک زد، هر چقدر التماس کردم و گفتم که ارتباط ما فقط تلفنی بوده و قصد ازدواج داریم، فایده‌ای نداشت تا اینکه در آخر مرا دوباره سوار خودرواش کرد و داخل خیابان خلوتی مرا از خودرواش پیاده و تهدید کرد ارتباطم را با دختر برادرش قطع کنم.

با طرح این شکایت پرونده به دستور بازپرس دادسرای امور جنایی تهران برای رسیدگی در اختیار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

مأموران همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه Incident عموی شهره را به عنوان مظنون این حادثه بازداشت کردند.

متهم پس از دستگیری در بازجویی‌ها منکر آدم‌ربایی شد و گفت: مدتی قبل متوجه ارتباط پسر جوانی به نام شاهین با دختر برادر 17 ساله‌ام شدم، از آنجایی که او دختر جوانی بود و احتمال داشت فریب پسر جوان را بخورد تلاش کردم ارتباط آنها را قطع کنم، اما فایده‌ای نداشت. روز حادثه متوجه قرار آنها شدم و سر قرار حاضر شدم من فقط عکس دختر برادرم را از داخل گوشی شاهین پاک کردم تا مورد سوءاستفاده قرار نگیرد و بعد هم از او خواستم ارتباطش را با برادر‌زاده‌ام قطع کند.

وی در پایان گفت: من کتک‌کاری و آدم‌ربایی را قبول ندارم و شاکی دروغ می‌گوید.

پس از ادعای مرد جوان، قاضی پرونده دستور تحقیقات درباره این حادثه را صادر کرد تا زوایایی پنهان آن برملا شود.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۹۹۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، علی دهقان پیش از ظهر امروز دوشنبه در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: در راستای تأکیدات رئیس قوه قضائیه و دادستان کل کشور مبنی بر تسریع در فرایند تعیین تکلیف کالاهای متروکه و قاچاق، این اقدام در ۲ سال گذشته با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به حجمی که این کالاها از انبارهای بنادر، گمرکات و اداره اموال تملیکی اشغال می‌کنند و هزینه بالای نگهداری از آنها که موجب ضرر به بیت‌المال می‌شود، دستور داده شد تا نسبت به تعیین تکلیف آنها از مراجع قانونی اقدامات لازم صورت گرفته و پرونده‌ها به صورت ویژه رسیدگی و مورد پیگیری قرار گیرد.

دهقانی گفت: این پرونده‌ها از طریق فروش و بازگشت به مالک، تعیین تکلیف شده و از مجموع آن، حدود چهار هزار میلیارد ریال به بیت‌المال بازگشته است.

وی افزود: در این مدت همچنین ۲۹۹ فقره پرونده از طریق برائت و ۱۹۲ فقره نیز به لحاظ غیرقابل مصرف بودن از طریق معدوم‌سازی تعیین تکلیف شده است.

رئیس کل دادگستری خوزستان با قدردانی از پیگیری‌های دادستان مرکز استان و دادستان‌های آبادان، خرمشهر و بندر امام خمینی (ره) و تلاش‌های مدیران اداره اموال تملیکی استان، گفت: از آذرماه سال گذشته با تعیین نماینده‌ای از اداره کل اموال تملیکی استان برای مراجعه به شعب تعزیرات و پیگیری پرونده‌های فاقد رأی، ۹۱۰ رأی قطعی از سوی این شعب صادر شد که روند تعیین تکلیف کالا در انبارهای استان را صعودی کرده است.

دهقانی گفت: فروش ۵۶ دستگاه خودرو به ارزش حدود هزار و ۸۹۱ میلیارد ریال، ۳۴۸ شاخه لوله آهنی به ارزش ۳۴۵ میلیارد ریال، یک کانتینر لوازم یدکی قاچاق به ارزش ۳۳ هزار و ۶۴۲ میلیارد ریال و پارچه‌های قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد و ۵۴۵ میلیون ریال، یک فقره انهدام تخصصی دارو از پرونده‌های مهم تعیین تکلیف شده استان در سال گذشته است.

وی افزود: همچنین ۹۶۰ تن برنج به ارزش ۱۴۳ میلیارد ریال و ۶۹۸ تن ذرت به ارزش ۱۲ میلیارد و ۷۳۵ میلیون ریال به عنوان مصرف ثانویه تعیین تکلیف و به فروش رسید.

کد خبر 6091998

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف ۱۰ هزار و ۶۰۰ کانتینر کالای متروکه در هرمزگان
  • اسرائیل خواهر اسماعیل هنیه را آزاد کرد و در حصر خانگی قرار داد+ عکس
  • درآمد ۱۵۰میلیونی مالخری وسوسه‌کننده است
  • دخترم عکس‌های شرم‌آوری از خود در فضای مجازی گذاشت و آبرویم را بُرد / دیگر نمی‌‌توانم او را تحمل کنم!
  • پیدا شدن دختر فراری در کلانتری | عکس‌های زننده دختر جوان در فضای مجازی | دخترم آبرویم را برده است 
  • طرز تهیه بستنی در خانه + ویدئو | فوت و فن درست کردن بستنی ساده بدون ثعلب و دستگاه | فقط ۱۰ دقیقه وقتتان را می‌گیرد
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • دپو بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز
  • شمسایی: شرط گذاشتم که اگر قهرمان شدیم، قراردادم تمدید شود
  • صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان