Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، پور کاظمی درباره دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی نیز گفت: «داوطلبان شرکت در آزمون تخصصی پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی نیز می‌توانند در این آزمون ثبت‌نام و شرکت کنند.»

فرهاد ادهمی، رئیس مرکز توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با «فرهیختگان» با تایید ثبت‌نام داوطلبان علاقه‌مند جهت شرکت در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: «دارا بودن مدرک زبان یکی از پیش‌شرط‌های حضور در آزمون تخصصی علوم پزشکی است که فقط توسط وزارت بهداشت برگزار می‌شود و برای داوطلبان شرکت در دانشگاه‌های علوم‌پزشکی دولتی و آزاد داشتن مدرک زبان MHLE الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این آزمون روز پنجشنبه پنجم بهمن ماه برگزار می‌شود. نام‌نویسی در این آزمون به صورت اینترنتی و از طریق سایت http://www.sanjeshp.ir/ انجام می‌شود. آغاز توزیع کارت آزمون از سوم بهمن‌ماه و از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی صورت می‌گیرد. این آزمون آخرین آزمون زبان MHLE است که در سال ۹۶ برگزار می‌شود؛ به این ترتیب تا پایان سال 6 آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت برگزار شده است. آزمون زبان انگلیسی عمومی MHLE مخفف (Ministry of Health Language Exam) مربوط به وزارت بهداشت و درمان است. این آزمون مخصوص دانشجویانی است که متقاضی شرکت در دوره دکتری PHD و دکترای تخصصی مربوط به رشته‌های علوم پزشکی هستند و داوطلبان حضور در دانشگاه آزاد اسلامی نیز می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

مهارت‌هایی که در این آزمون مورد ارزیابی قرار می‌گیرد Listening ,Reading و Grammar هستند. طبق اعلام سایت رسمی مرکز سنجش آموزش پزشکی، آزمون MHLE دارای 100 پرسش در سطح آزمون استاندارد تافل برگزار می‌شود و نحوه تقسیم‌بندی سوالات آن به این صورت است: 30 سوال مربوط به درک مطلب شنیداری، 40 سوال مربوط به لغات، ساختار و دستور زبان و 30 سوال نیز درخصوص درک مطلب نوشتاری است. مدت زمان این آزمون یک ساعت و 25 دقیقه است و نمره منفی در این آزمون لحاظ نمی‌شود.

وزارت بهداشت آزمون زبان انگلیسی عمومی دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۰۰۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بهره‌برداری از بیمارستان رازی کوهدشت تا سال ۱۴۰۴ خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کوهدشت، بهروز رحیمی، عصر امروز در بازدید از پروژه‌های بهداشتی این شهرستان اظهار داشت: تعیین‌تکلیف پروژه‌های درمانی یکی از اتفاق‌های خوب در کوهدشت است.

او اضافه کرد: دو پروژۀ اصلی درمانی در کوهدشت شامل ستاد شبکه، درمانگاه شماره یک شهری و آزمایشگاه اصلی تا پایان سال 1403 به بهره‌برداری می‌رسد.

112 طرح بهداشتی و درمانی در لرستان افتتاح می‌شود

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یادآور شد: مرکز جامع سلامت کوهدشت تا یک ماه آینده تجهیز و افتتاح می‌شود.

رحیمی با اشاره به بیمارستان 250 تختخوابی رازی کوهدشت، بیان کرد: این پروژه جزو پروژه‌های اولویت‌دار برای وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی لرستان است.

او با بیان اینکه بیمارستان رازی کوهدشت 55درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اعلام کرد: این پروژه که جزو مصوبات سفر رئیس‌جمهور است به 500میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: پروژۀ بیمارستان رازی کوهدشت هم‌اکنون فعال است و تلاش می‌کنیم که این پروژه را تا پایان 1404 به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/644/.

دیگر خبرها

  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • رقابت داوطلبان استخدامی آموزش و پرورش و EPT در دانشگاه آزاد اسلامی
  • رقابت ۱۲۰۰۰ داوطلب در آزمون دستیاری/ اعلام حقوق دستیاران
  • شرکت بیش از ۱۳ هزار داوطلب در آزمون استخدامی آموزش و پرورش مازندران
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • اقدامات وزارت بهداشت برای افزایش امید و انگیزه دستیاران
  • علت محبوبیت رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در کشورمان چیست؟
  • گرامیداشت روز معلم در دانشگاه آزاد ارومیه برگزار شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور