Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق شاکری دوشنبه شب در نشست بررسی وضعیت زمین های فوتبال ساحلی استان افزود: برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی لیگ قهرمانی کشور تنها در زمین های استاندارد مورد تایید سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال انجام می شود.
وی ادامه داد: شرایط استاندارد بودن طبق مقررات جهانی توسط فدراسیون به استان ها و شهرستان ها و مسوولان تیم ها ابلاغ شد که باید بر اساس آن نسبت به تکمیل و تحقق موارد خواسته شده اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر هیات فوتبال استان تاکید کرد: داشتن اسکوربرد ، سالن کنفرانس برای نشست های خبری ، جایگاه تماشاگران ، جایگاه ویژه مسوولان ، زمین مناسب ، رختکن مناسب برای داوران و بازیکنان و جایگاه خبرنگاران از ویژگی های مهم استاندارد است .
شاکری یادآور شد: برای میزبانی مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی قهرمانی باشگاه های ایران از ابتدای سال 1397 باید نست به رعایت معیارهای لازم برای استاندارد سازی فضای ورزشگاه ها در استان اقدام شود.
وی با بیان اینکه استاندارد سازی ورزشگاه ها هزینه زیادی دارد ، همکاری مسوولان ورزش و جوانان و همچنین مشارکت بخش خصوصی و خیران را خواستار شد.
این فعال فوتبال استان بدون اشاره به اعتبار مور نیاز یادآور شد: در برخی از شهرستان ها برای جذب جوانان و گسترش این رشته ورزشی اقدام هایی انجام شد ولی کافی نیست و برای تقویت آنها به اعتبار و حمایت مسوولان نیاز داریم .
به گفته شاکری فستیوال فوتبال ساحلی در چند رده سنی و نیز مسابقات گروه سنی امید در سال 96 در استان برگزار شد و یکی از برنامه های مهم آینده ، راه اندازی لیگ است که انجام می شود.
هم اکنون تیم های فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد و ایفا سرام و کویر اردکان از استان در لیگ برتر باشگاه های کشور حضور دارند.
زمین فوتبال ساحلی در بافق ، اردکان ، یزد و مهریز وجود دارد و سایر شهرستان ها به دنبال ایجاد آن هستند.
7536/ 2047 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۰۰۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مجمع عمومی فوق العاده سالیانه هیأت فوتبال استان کرمان پیش از ظهر امروز با حضور مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال، پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان استان، جهانشاهی رئیس هیأت فوتبال و اعضا مجمع برگزار شد.

در این مجمع پس از صحبت‌های رئیس هیأت فوتبال استان، مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال، گزارش‌های مالی و عملکردی هیأت کرمان توسط کارشناسان مربوط ارائه شد.

کد خبر 6095109

دیگر خبرها

  • واکنش دانشگاه علوم خانواده دانشگاه تهران به انتقادات از همکاری با همسر سید ابراهیم رئیسی: جمیله علم الهدی فقط برای هیات جذب اساتید دانشکده تازه تاسیس «علوم خانواده» انتخاب شده، نه کارگروه هیات جذب کل اساتید دانشگاه تهران
  • رونمایی از نماد جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۵ سیشل
  • رونمایی از برند جام جهانی فوتبال ساحلی 2025 سیشل
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • آغاز بکار دفتر استاندارد و استانداردسازی در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح چهارمین دفتر استاندارد و استاندارد سازی در چهارمحال و بختیاری