Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@22:40:24 GMT

حسین هاشمی تختی :

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۰۰۳۵۸

حسین هاشمی تختی :

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ،حسین هاشمی تختی گفت: پیشنهاد تشکیل کارگروهی متشکل از اعضای کمیسیون های پنج گاته عمران ، انرژی ، صنایع، برنامه و بودجه و اقتصاد را با همکاری استانداری هرمزگان برای توسعه و بهره وری و رفع موانع ظرفیت های استان از قبیت صنایع نفتی و کشتی سازی توسعه بنادر و دریانوردی و بانکرینگ را ارائه و پیگیر تحقق آن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : طی دو ماه اخیر 3 کمیسیون مجلس را در هرمزگان گرد هم آوردیم تا بتوانیم پیرامون فعال سازی صنایع کلیدی استان نظیر کشتی سازی ، توسعه بنادر و راه ها و تقویت بانکرینگ سوخت که ظریفیت های اشتغالی خوبی دارد ، گام های اساسی برداریم.

 نماینده مردم هرمزگان افزود : 80 درصد سوختی که اماراتی ها در فجیره بانکرینگ می کنند متعلق به ایران است اما ما سهمی از این بازار نداریم.

عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: صنعت کشتی سازی و صنایع دریایی ایزوایکو یک ظرفیت ملی است که طی سال های اخیر جهش خوبی داشته اما همچنان شاهد سفارش دهی نیازهای نفتکش و کشتیرانی به خارج از کشور هستیم که می بایست در یک همکاری

کمیسیونی به مصوبه ای الزام آور در این زمینه  دست پیدا کنیم تا این صنعت در هرمزگان و کشور رونق بگیرد.

وی برای اهمیت پیگیری تصمیمات این سفرها در تهران نیز تاکید و از تلاش های استاندار هرمزگان در این زمینه نیز تقدر کرد..

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۰۰۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جلسه ارزی کمیسیون اقتصادی مجلس با مخبر

در جلسه معاون اول رئیس جمهور با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی سیاست های اقتصادی و ارزی و راهکارهای پیشنهادی برای ارتقا ارزش پول ملی کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا،  محمد مخبر در این جلسه با تأکید بر اهمیت پیشنهادات کارشناسی در راستای حل مسائل اقتصادی و پیشرفت کشور، تصریح کرد: وجود دیدگاه های متفاوت و تضارب آراء برای مدیریت اقتصادی و سیاست های ارزی کشور امری طبیعی است و در این خصوص دولت از هر پیشنهاد اجرایی، کارشناسی و سازنده ای از سوی مجلس برای بهبود امور استقبال می کند.

 در این جلسه رئیس و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس نیز ضمن قدردانی از برگزاری این جلسه و همراهی دولت با نمایندگان مجلس، گزارشی از بررسی های کمیسیون اقتصادی درخصوص سیاست های اقتصادی و ارزی کشور ارائه داده و در ادامه اعضای کمیسیون به ارائه نظرات و پیشنهادات خود برای ارتقای موضوعات ارزی کشور و حمایت از تولید پرداختند.

همچنین در این جلسه که معاون امور مجلس رئیس‌جمهور نیز حضور داشت، رئیس کل بانک مرکزی گزارشی از شاخص های اقتصاد کلان کشور و عملکرد این نهاد اقتصادی برای مدیریت موثر در بازار ارز و حفظ ارزش پول ملی پرداخت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برگزاری کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و ترکیه ماه آینده
  • با توجه به شعار سال امکانات کشور و دستگاه‌های اجرایی باید در حمایت از تولید باشد/تلاش برای بومی سازی و تکیه بر توان داخلی
  • شناسایی ۱۶ هزار میلیارد تومان املاک مازاد دولت در هرمزگان
  • شناسایی۱۶هزار میلیارد تومان ملک برای مولد‌سازی در هرمزگان
  • جزئیات جلسه ارزی کمیسیون اقتصادی مجلس با مخبر
  • شناسایی ۱۶ هزار میلیارد تومان ملک برای مولد سازی در هرمزگان
  • فیلم/ اقداماتی که حسین‌زاده بحرینی در مجلس یازدهم انجام داد
  • ذخیره‌سازی ۳۰ میلیون متر مکعب آب در سازه‌های آبخیزداری هرمزگان
  • فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت «رزما» اعلام شد
  • خبر خوش شورای نگهبان برای بازنشستگان | افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان از این ماه