Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، رئیس و اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از ظرفیت های مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران(ایزوایکو) بازدید کردند.

فریدون همتی استاندار هرمزگان در حاشیه این بازدید گفت: مجتمع کشتی سازی و صنایع فرساحل در سال های گذشته با عملگرایی و ساخت و حمل سکوهای نفتی و گازی تحول بزرگی در حوزه صنعت ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با ثبت قراردادهای داخلی ساخت و تعمیرات در ایزوایکو زمینه پیشرفت دانش فنی و افزایش اشتغال فراهم می شود.
احمد مرادی رییس مجمع نمایندگان هرمزگان نیز گفت:با فعال شدن مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران بسیاری از مشکلات در حوزه اشتغال رفع می شود.
محمد آشوری دیگر نماینده بندرعباس در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: پرداخت مطلالبات ایزوایکو باعث فعال شدن این مجموعه اقتصادی می شود.

انتهای پیام/ز

بازدید اعضای کمیسیون انرژی مجلس از مجتمع کشتی سازی فراساحل ایران در بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۰۰۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم

ایسنا/بوشهر  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از اختصاص ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم و افزایش دوبرابری ظرفیت انتقال آب به این شهرستان خبرداد.

 ابوالحسن عالی گفت: خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم به طول ۹.۷ کیلومتر و با هفتصد میلیارد ریال اعتبار در دست احداث است.

وی بیان کرد: از مجموع عملیات پروژه یاد شده ۷.۷ کیلومتر آن با لوله ۴۰۰ میلیمتر چدن داکتیل و ۲ کیلومتر آن با لوله ۴۰۰ فولادی اجرا خواهد شد.

عالی ادامه داد: پروژه خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و در قالب پروژه جهاد آبرسانی در دست احداث است و براساس برنامه باید تا تیرماه امسال به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر یادآور شد: در اجرا پروژه یاد شده تاکنون 400 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و روند اجرا آن با سرعت قابل قبولی در حال اجراست.

وی اظهار کرد: اتمام این پروژه در ارتقاء سطح کمی و کیفی آب شرب روستاهای شهر دیلم نقشی قابل توجه ایفا می‌کند و قادر است ظرفیت انتقال آب به این شهرستان را به دو برابر مقدار کنونی افزایش دهد لذا بر همین اساس تلاش می‌شود در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

عالی افزود: امید است با نقش‌آفرینی و مسئولیت‌پذیری بیشتر مشترکان دیلمی شاهد تقویت پایداری آب شرب در این مناطق باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد
  • ظرفیت نیروگاه‌ها پاسخگوی نیاز کشور در فصل تابستان نیست
  • بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه
  • «دماوند انرژی» چراغ تولید ۳ طرح پتروشیمی را روشن کرد
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳ مصوب شد
  • برگزاری نشست مشورتی دوره‌های مختلف شهرداری بندرعباس
  • تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار بندرعباس
  • سرمدی واله : هیچ مانع قانونی برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان وجود ندارد
  • ۱۵ پروژه جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد