Web Analytics Made Easy - Statcounter

محصول جدید سامسونگ که در نمایشگاه CES 2018 در لاس وگاس آمریکا رونمایی شده، The Wall نام دارد و از فناوری مشابه MicroLED بهره می گیرد، یعنی هر کدام از پیکسل های آن مانند صفحات OLED بدون نیاز به نور پس زمینه روشن و خاموش می‌شوند.

طراحی ماژولار این نمایشگر باعث شده تا به راحتی بتوانید آن را تا ابعاد فوق العاده بزرگ گسترش دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غول تکنولوژی کره هنوز اطلاعات دقیق تری را در مورد The Wall ارائه نکرده اما یک نمونه 146 اینچی با رزولوشن 4K را در لاس وگاس به نمایش گذاشته که می تواند نویدبخش تحولی بزرگ در صنعت نمایشگرهای خانگی باشد.

 

این محصول علاوه بر ابعاد بزرگ، از نظر حداکثر روشنایی، نسبت کنتراست تصویر و زاویه دید هم در سطح بسیار بالایی قرار دارد و می تواند با بهترین تلویزیون های خانگی رقابت کند. بنابراین اگر تلویزیون 85 اینچی سامسونگ با رزولوشن 8K برایتان کفایت نمی کند (محصولی که در نمایشگاه CES امسال رونمایی شده) و علاقه ای به استفاده از پروژکتورهای خانگی هم ندارید، می توانید به فکر تهیه The Wall باشید.

منبع: جام جم آنلاین

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۰۰۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16

ایتنا - کارشناسان می‌گویند که طراحی مجدد موقعیت‌یابی دوربین آیفون 16، قابلیت‌های «ضبط ویدیوی فضایی» را افزایش می‌دهد، گامی که می‌تواند جذابیت این نسخه جدید را افزایش دهد.
شرکت آمریکایی اپل قصد دارد در سپتامبر آینده از گوشی جدید خود با نام آیفون 16 رونمایی کند، در حالی که برخی اطلاعات به بیرون درز کرده شکل و اندازه دستگاه را فاش می کند.

به گزارش ایتنا، سانی دیکسون که به دلیل افشای اطلاعات مکرر خود در رابطه با دستگاه‌های اپل شناخته می‌شود، روز یکشنبه در حساب کاربری خود در پلتفرم ایکس  تصویری را به اشتراک گذاشت که اندازه صفحه نمایش گوشی‌های آیفون 16  را به همراه جزئیاتی در مورد دوربین نشان می‌دهد.

طبق تصویر، آیفون 16 معمولی اندازه صفحه نمایش 6.1 اینچی را حفظ خواهد کرد، در حالی که مدل Pro دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی خواهد بود.

 

مدل پلاس نیز مجهز به صفحه نمایش سنتی 6.7 اینچی خواهد بود، اما آیفون 16 پرو مکس دارای صفحه نمایش 6.9 اینچی بزرگتر خواهد بود و همچنین تصویر حالت دوربین متفاوتی را برای نسخه معمولی و نسخه پلاس آیفون 16 نشان می دهد.

کارشناسان می‌گویند که طراحی مجدد موقعیت‌یابی دوربین آیفون 16، قابلیت‌های «ضبط ویدیوی فضایی» را افزایش می‌دهد، گامی که می‌تواند جذابیت این نسخه جدید را افزایش دهد.

دیگر خبرها

  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • (ویدئو) از دست دادن «مهاجرانی» یک اشتباه بزرگ در تاریخ تلویزیون بود
  • قیمت پایین تلویزیون ۴K هواوی خبرساز شد/ عکس
  • بازیافت پسماند زباله توسط دانش‌بنیان‌ها و تبدیل به سوخت پاک
  • چین از مدل هوش مصنوعی تبدیل متن به ویدئو رونمایی کرد
  • غربالگری و تشخیص زودهنگام ۶ نوع سرطان با محصول ایرانی جدید
  • کشت خانگی سبزیجات با مایعی غیر قابل آشامیدنی
  • کاربردهای خلاقانه برای لپتاپ‌ها و کامپیوتر‌های قدیمی
  • ۸ انیمیشن کلاسیک که باید حتما ببینید | از والت دیزنی تا میازاکی
  • فرار بزرگ شاگردان آلونسو از باخت؛ ادامه شکست ناپذیری لورکوزن