Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-25@13:33:12 GMT

محاکمه مرد اسیدپاش با شکایت ۱۴قربانی +عکس

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۰۰۷۸۷

محاکمه مرد اسیدپاش با شکایت ۱۴قربانی +عکس

به گزارش جهان نيوز به نقل از جام‌جم، فرشید 43 ساله متهم است 14 زن و کودک را قربانی اسیدپاشی کرده است. او 18 خرداد امسال زمانی که به بوستان فداییان اسلام پایتخت رفته بود با خانواده‌ای که آنجا در حال بازی والیبال بودند، درگیر شده و کارشان به زد وخورد کشید.
او که از این خانواده کینه به دل گرفته بود، از بوستان دور شد و ساعاتی بعد درحالی که ظرف اسیدی به دست داشت، به سمت خودروی آن خانواده رفت تا با پاشیدن اسید آن را تخریب کند که ناگهان ظرف اسید به اطراف پاشیده شد و هفت کودک و هفت زن را مجروح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او بعد از دستگیری با دستور قاضی دشتبان، بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران روانه زندان شد. با گذشت هفت ماه از این ماجرا، عامل اسیدپاشی از زندان به شعبه دهم دادسرای جنایی تهران منتقل شد و در جریان آخرین دفاعش گفت: من از کاری که انجام دادم، پشیمانم. فقط به خاطر عصبانیتی که از آن خانواده داشتم، می‌خواستم خودرویشان را تخریب کنم.

پرونده متهم به اتهام اسیدپاشی و ایجاد مصدومیت برای شاکیان پرونده با صدور جلب به دادرسی به دادگاه ارسال شد تا او بزودی محاکمه شود.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۰۰۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی دستمال جادویی در همدان نقره داغ شد

مرضیه یونسی گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان فامنین به پرونده قاچاق کالا شامل چهار هزار و ۸۰۰ عدد دستمال جادویی و ۵۲۸ ست دستمال آشپزخانه به ارزش یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او گفت: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت یک میلیارد و۴۴۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان همچنین شعبه متهم را به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق، متهم را معادل ارزش کالا به پرداخت یک میلیارد و۴۴۰ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت ۲میلیارد و ۸۸۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

یونسی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان همدان از یک خودرو سواری محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان توسط مرد نقاش
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • بازسازی صحنه جنایت در شب نشینی مستانه!
  • وصول بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان در دادسرای جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲
  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان
  • قاچاقچی دستمال جادویی در همدان نقره داغ شد
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • رابطه صمیمی ۲ پسر جوان رنگ خون گرفت!