Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-02@00:29:38 GMT

انتقال شاهزاده بن‌طلال به زندان بدنام «الحائر»

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۰۰۹۷۵

انتقال شاهزاده بن‌طلال به زندان بدنام «الحائر»

بارزترین شاهزاده بازداشت‌شده سعودی به اتهام فساد، که در هتل مجلل «ریتز کارلتون» در پایتخت به‌سر می‌بردند به زندان الحائر منتقل شده است. آفتاب‌‌نیوز : رسانه‌های خبری اعلام کردند که مقام‌های سعودی تصمیم گرفتند افرادی را که به اتهام فساد در هتل مجلل ریتز کارلتون به‌سر می‌بردند، به زندان الحائر، که ویژه تروریست‌ها و جنایتکاران خطرناک است، منتقل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش رای‌الیوم، منابع آگاه اعلام کردند، انتقال افراد محبوس‌شده در هتل به زندان الحائر انجام شده است.

طبق اعلام این منابع، ۶۰ تن از این بازداشت‌شدگان، بعد از آن‌که از توافق با مقام‌های ریاض بر سر اعطای بخش زیادی از اموال‌شان در ازای آزادی‌شان امتناع کرده‌اند، به زندان الحائر منتقل شدند. سرشناس‌ترین آنها شاهزاده «ولید بن‌طلال» میلیاردر معروف سعودی، شاهزاده «ترکی بی‌عبدالله» امیر سابق ریاض و شماری از مقام‌های سابق دولتی است.

ژنرال بازنشسته «انور عشقی» پیشتر گفته بود که مقام‌های دولتی درصدد انتقال افراد باقی‌مانده در هتل ریتز کارلتون به زندان الحائر است.

گزارش‌ها حاکی‌ست در اطراف هتل ریتز کارلتون نیز دیگر شرایط امنیتی حاکم نیست و این هتل در ماه فوریه فعالیت خود را از سرخواهد گرفت.

زندان الحائر تحت نظارت سازمان اطلاعات عربستان است و بیشتر زندانیان این زندان در پرونده‌های تروریستی محکوم شده‌اند. زندان الحائر جزو بزرگ‌ترین زندان‌های عربستان از بین ۵ زندانی است که تحت تدابیر شدید امنیتی قرار دارند.

روز گذشته، اخبار تایید نشده‌ای از کشته‌شدن ۳ شاهزاده معترض سعودی، در جریان درگیری با نگهبانان زندان الحائر گزارش شد.

منبع: ایلنا

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۰۰۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری: پوست خربزه زیر پایت انداخته اند

سید محمد علی ابطحی در کانال تلگرامی اش نوشت: آقای مهدی نصیری سوپر افراطی حزب اللهی دیروز حق دارد نظراتش تغییر کند و سوپر اپوزوسیون امروز شود. اما هم برای دیروزش وهم برای امروزش توهم مضر است.

- نه بولتن نویسی واظهار نظرهای تند حزب اللهی اش در گذشته توانست ریشه اصلاح طلبی را برکند و نه مواضع فعلی اپوزوسیونی اش مورد قبول اپوزوسیونی قرار میگیرد که چهل سال است در تلاش براندازی هستند و نیازی به تازه وارد از راه دور آمده ندارند. گفته اند شکاف تاجزاده و شاهزاده باید برداشته شود.

- خودش می داند نه شاهزاده می تواند به تاجزاده نزدیک شود ونه تاجزاده علاقمند به همکاری با شاهزاده است.

- مهندس موسوی و نرگس محمدی و فائزه هاشمی وتاجزاده هم  که اقای نصیری از آنها یاد می کند در ایران باقی مانده اند و در زندان وحصر هستند.

- در مورد این سفر خارج و طرح ایشان بد پوست خربزه ای زیر پای آقای نصیری انداخته اند تا تمامش کنند. هم از داخل حاکمیت و هم از خارج و از درون اپوزوسیون.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طعنه یک فعال سیاسی به وزیر ارشاد: پوست خربزه بدی زیر پاتان گذاشتند واکنش ابطحی به طراحی لباس زنان بیمار در اتاق عمل: این افراط‌ها موجب دین گریزی جامعه می شود/ مسئولیت این فضای تلخ با روحانیون است ابطحی: حوزه نجف فضایی باز دارد و این را طلبه های آشنا با محدودیت های قم بیشتر می فهمند

دیگر خبرها

  • توهمات یک ذهن افراطی
  • افشای گفت‌وگوهای مخفیانه عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه + جزئیات
  • گفت‌وگوهای پنهانی عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه
  • جنجال نظرات مهدی نصیری درباره شاهزاده پهلوی و اپوزیسیون!
  • عاقبت مهدی نصیری؛ مشاوره به شاهزاده! | شکاف بین شاهزاده و تاجزاده را بردارید...
  • خاندوزی: گفت‌و‌گوی سازنده‌ای با همتای سعودی داشتیم
  • خاندوزی: گفت و گوی سازنده ای با همتای سعودی داشتیم
  • انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری: پوست خربزه زیر پایت انداخته‌‌اند
  • انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری: پوست خربزه زیر پایت انداخته اند
  • انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری