Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ خبرِ «نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به مصلی بازگشت» با توجه به برگزاری نمایشگاه در چهار ماه آینده هنوز توجه بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب را جلب نکرده است، اما کسانی که دست اندرکار نشر و کتاب هستند، گوش به زنگ بودند و با شنیدن این خبر برنامه ریزی‌ها و اظهار نظر‌ها درباره این خبر را شروع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دو سال پیش بود که نمایشگاه کتاب از مصلی به شهر کتاب کوچ کرد، مدام گفته می‌شد نمایشگاه کتاب بالاخره صاحب خانه شد.
ولی بعد از دو سال برگزاری نمایشگاه در شهر آفتاب، با وجود قرارداد وزارت ارشاد با شهرداری، نمایشگاه دوباره به مصلی برگشته است؛ علت نیز مشکلاتی بود که ناشران در شهر کتاب حس می‌کردند.
از طرفی عده‌ای معتقدند با وجود دوری راه، فضای نمایشگاهی شهر آفتاب مناسب‌تر از مصلی است.
با وجود این جابه جایی هنوز معلوم نیست مشکلاتی که سبب شده است نمایشگاه از مصلی به شهر آفتاب کوچ کند، برطرف شده است؟!
برای نمونه مشکل جانمایی بخش‌هایی از نمایشگاه کتاب که در مصلی در فضای چادر‌ها برگزار می‌شد.
نکته دیگر موضوع تبلیغات نمایشگاه کتاب است، به نظر می‌رسد ناشران در این دو سال با وجود سازه‌های شهر کتاب به تصویری کامل از نمایشگاه کتاب رسیده بودند.
حالا با همه امید‌ها و انتظار‌ها چاپخانه‌ها شروع به کار کرده اند تا جدیدترین کتاب‌ها در نمایشگاهی که در اردیبهشت برگزار می‌شود ارائه شود، از طرفی وزیر ارشاد اعلام کرده است اگر شهر آفتاب آماده شود سال آینده باز نمایشگاه جابه جا خواهد شد.
سوالی که هنوز برای بسیاری از دست اندرکاران نشر و علاقه‌مندان به کتاب و مطالعه باقی است اینجاست که آیا چالشی به نام مکان نمایشگاه کتاب رفع خواهد شد و آیا نمایشگاه کتاب دارای خانه‌ای دائمی خواهد شد؟

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۰۱۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تحویل غرفه‌های خودساز این دوره از نمایشگاه به ناشران از امروز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) آغاز شده است و برخی از ناشران کار غرفه‌سازی خود را آغاز کرده‌اند.

ناشرانی که غرفه سازی ندارند نیز می‌توانند از روز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) غرفه‌های خود را طبق نقشه مشخص شده دریافت کنند.

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ماه در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • ناشران خارجی به نمایشگاه آمدند
  • اعلام فرصت ناشران بخش مجازی نمایشگاه کتاب برای آماده‌سازی پنل
  • در بخش مجازی نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ چه خبر است؟
  • نمایشگاه کتاب کارناوال شادی است
  • نمایشگاه کتاب ظرفیت جذب گردشگران خارجی را دارد
  • مرکز مطالعات عراق با ۱۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می آید
  • خبر‌های «پشت صحنه»، جمعه ۱۴ اردیبهشت
  • تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد
  • آغاز تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه کتاب
  • «شمع محفل» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود